به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، زهرا سعیدی مبارکه امشب در نشست خبری با بیان اینکه ۳۰ جلسه پاسخگویی و شش تربیون آزاد در این سه سال برگزار شده است، اظهار کرد: و‌ظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است و با توجه به شرایط جنگ اقتصادی امروز کشور نمی‌شود عمکردهها را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

زهرا سعیدی مبارکه امشب در نشست خبری با بیان اینکه ۳۰ جلسه پاسخگویی و شش تربیون آزاد در این سه سال برگزار شده است، اظهار کرد: و‌ظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است و با توجه به شرایط جنگ اقتصادی امروز کشور نمی‌شود عمکردهها را با عملکرد‌های گذشته مقایسه کرد.

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاشمان را کردیم که در سخت‌ترین دوران اقتصادی کشور، بتوانیم شرایط را بهتر کنیم اما قبول داریم که نقاط ضعفی در مجلس دهم وجود دارد و مجلس نتوانسته تمام خواسته‌های مردم را اجرا کند.

وی افزود: تمام تلاش کردیم که صدای رسای مردم باشم، از تمام فرصت‌های سخنرانی در مجلس استفاده کردم و جزء پرحرف‌ترین نمایندگان مجلس دهم بودم.

سعیدی مبارکه با توضیح اینکه تمام تلاش این بوده که شرکت های شهرستان با تعطیلی مواجه نشوند و این تعطیلی‌ها را به حداقل رسانیدم، بیان کرد: با اصلاح قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان، جوانان را جایگزین هشت هزار مدیر ارشد بازنشسته کردیم.

وی اضافه کرد: مالیات بر عایدی مسکن را در دستور کار داریم، این قانون را ۱۷۰ کشور دنیا اجرا می‌کنند، کلیات این طرح اکنون در کمیسیون اقتصادی مطرح شده است،

نماینده مبارکه خاطرنشان کرد: افزایش مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی، پیگیری جدی برای مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و رانندگان انجام شده و برای سال ۹۷ چهار ردیف اعتبار ملی برای مبارکه گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تنها روستای استان که تبدیل به شهر شده، روستا ده‌سرخ شهرستان مبارکه است، تصریح کرد: هر وزیر در شهرستان آورده‌ایم، قول جذب اعتبار و کمک گرفتیم.

این نماینده عنوان کرد: مشکلات آب همچنان در شهرستان مبارکه وجود داد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این حل این مشکلات جذب کردیم، برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در مبارکه را مصوبه کمیسیون اقتصادی و صحن علنی مجلس را گرفتیم اما شورای نگهبان ایراد گرفته است که در حال حل این مشکلات هستیم.

سعیدی مبارکه تأکید کرد‌: طبق ماده ۴۳ برنامه ششم توسعه تا یک درصد از فروش صنایع را به جهت خسارت‌های بهداشتی و درمانی، شهرستان درگیر اختصاص می‌بیابد و طبق قانون می‌توانیم از صنایع درخواست اعتبار کنیم.

وی با توضیح اینکه مرز حمل‌ونقل‌ شهرستان مبارکه که قرار بود زیر نظر اصفهان بزرگ باشد را حفظ کردیم، بیان کرد: بازگشت پلی‌اکریل، بومی‌سازی استخدام‌های فولادمبارکه، ایجاد پارک لوژستیک استان در مبارکه، ثبت ملی قالی یلمه طالخونچه و … از جمله فعالیت‌های مهم در شهرستان مبارکه است.

سعیدی مبارکه اضافه کرد: پارک لوژستیک برای بالای هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند که این بندرخشک استان اصفهان ایجاد می‌شود.

 

 

انتهای پیام / صاحب نیوز