همزمان با فرارسیدن دهه جهاد سازندگی اجرای بیش از ۲۰ برنامه شاخص در دستور کار این قرارگاه در جهت محرومیت زدایی قرار گرفت.

به گزارش مبارکه نا؛ همزمان با فرارسیدن دهه بسیج جهاد سازندگی علی عقیلی مسئول قرارگاه بسیج جهاد سازندگی شهرستان مبارکه با تبریک این هفته به به جهادگران و خدمتگزاران این عرصه بیان کرد : مهم ترین وظیفه ما آبادانی و خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه می باشد .

عقیلی ادامه داد به همین مناسبت و در دهه سازندگی برنامه های شاخصی در دستور کار قرار گاه قرار داد که شامل : برگزاری کارگاه های اقتصادی ، دیدار با خانواده شهدای جهادگر ، برگزاری اردوی زیارتی فرهنگی قم و جمکران ویژه مسولین صندوق های قرض الحسنه ، برپایی دو موکب در مسیر مراسم تشییع ابوالشهدا جانباز مرحوم حاج محمد ضیایی ، کلنگ زنی دو باب منزل برای محرومین ، اعزام گروه های جهادی جهت ساخت منزل برای قشر محروم ، دیدار جهادگران با مسئولین شهرستانی‌ ، نصب پنل خورشیدی برای قشر کم بهره در جامعه ، اعزام گروه های جهادی تخصصی پزشکی ، اجتماعی به شهر مجلسی و مشاوره حقوقی ، برگزاری اردو های زیارتی و فرهنگی ، اعزام گروه جهادگر به شهرستان ایذه جهت ساخت یک باب منزل . می باشد

در پایان عقیلی با مهم دانستن وظیفه جهادگران و خدمت گزاران بیان کرد که در سال ۱۴۰۲ برنامه های شاخصی در جهت محرومیت زدایی در برنامه خواهیم داشت .