آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه، با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی این شرکت، مسئول بسیج کارگری استان اصفهان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش مبارکه نا؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه، با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی این شرکت، مسئول بسیج کارگری استان اصفهان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار شد.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در این آیین گفت: تفکر بسیجی امروز در کشورمان و در بسیاری از کشورهای دیگر نظیر عراق، لبنان، یمن و فلسطین انتقال پیدا کرده و مقاومت گروه جهادی حماس در برابر دشمن تا بُنِ دندان مسلّح رژیم غاصب صهیونیستی، نشات‌گرفته از همین تفکر است. کارکنان فولاد مبارکه با رویکرد و تفکر بسیجی همواره در راستای اهداف این شرکت تلاش مضاعف دارند؛ دستاوردهای غرورآفرین شرکت را به سمع و نظر مردم در جامعه می‌رسانند و اجازه نمی‌دهند که دشمن با تضعیف روحیه و تزریق ناامیدی در جامعه به کشور ضربه بزند.

سید فضل‌اله بهرامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه در این جلسه اظهار کرد: این‌که دشمن، فولاد مبارکه را تحریم می‌کند و یا مورد حمله سایبری قرار می‌دهد، نشان می‌دهد که از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فولاد مبارکه آگاه است. هیچ مشکلی نیست که نتوان آن را با ظرفیت‌های بسیج حل کرد. اگر موفقیتی در جای‌جای کشور عزیزمان می‌بینیم، به خاطر وجود تفکر، روحیه و انگیزه بسیجی است.

گفتنی است، در این آیین از تلاش‌ها و اقدامات سرهنگ پاسدار محمدرضا کریمی با اهدای لوح تقدیری تجلیل و قدردانی به عمل آمد و سرگرد پاسدار عباسعلی مالکی به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه معرفی شد.