همزمان با روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با همکاری واحد آموزش و معاونت فرهنگی و دانشجویی مرکز گروه توسعه صنعتی فولاد ماهان، روز پنجشنبه مورخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲، آیین تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه با حضور دانشجویان عزیزان و همچنین اساتید و مسئولان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شرکت فولاد ماهان برگزار شد.

به گزارش مبارکه نا؛ همزمان با روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با همکاری واحد آموزش و معاونت فرهنگی و دانشجویی مرکز گروه توسعه صنعتی فولاد ماهان، روز پنجشنبه مورخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲، آیین تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه با حضور دانشجویان عزیزان و همچنین اساتید و مسئولان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شرکت فولاد ماهان برگزار شد.

در این مراسم خانم ریاحی و سپس امیرحسین ریسمانچیان رئیس مرکز به سخنرانی پرداختند ‌.

خانم ریاحی نماینده هیأت مؤسس شرکت فولاد ماهان سپاهان، ضمن تبریک به دانشجویان جدید الورود، از حمایت های واحد استان اصفهان از زمان شروع به فعالیت این مرکز تا به حال با وجود چالش های پیش رو، تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: به تازگی دفتر جدید دانشگاه واقع در خیابان شریف واقفی اصفهان به منظور برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و دسترسی آسانتر دانشجویان در نظر گرفته شده است.

امیرحسین ریسمانچیان نیز ضمن گرامیداشت، یاد و خاطره شهدای عملیات محرم افزود:این دانشگاه افتخار دارد از بدو تأسیس تا کنون بیش از ۲ هزار فارغ التحصیل در رشته های فنی داشته و هم اکنون نیز با حضور و استفاده از وجود اساتید برجسته، عزم راسخ بر ارتقای سطح علمی دانشجویان داریم.

 در این آیین نیز از نفرات برتر مرکز علمی کاربردی گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.