فرماندار مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه علی اصغر ذاکری در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا با اشاره به ثبت نام انتخابات تصریح کرد: هفتم اسفندماه روزی است که مردم ایران اسلامی و به ویژه شهرستان مبارکه برگ زرین دیگری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی را به ثبت خواهند رساند، در این روز دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز، خبرنگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

علی اصغر ذاکری گفت: شهرستان مبارکه آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخاباتی پرشور و انتخاباتی سالم  و انتخاباتی که در جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را دارد.

وی افزود: انتخاب فردی شایسته، توانمند و آگاه به مسائل کشور و حضور حداکثری مردم  و انتخاباتی پرشور برای ما مهم است.

فرماندار مبارکه بیان کرد: در شهرستان مبارکه هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت معرفی شده اند، معتمدین انتخابات مجلس خبرگان طبق مجوزی که ستاده انتخاباتی کشور داده ند ادغام شدن، هشت نفر معتمد خبرگان رهبری و  مجلس شورای اسلامی مجموعا یک تیم شدن و اعضای هیئت اجرای در خبرگان، فرماندار، دادستان و رییس اداره ی ثبت احوال و در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، نماینده ی شورای شهرستان و رییس اداره ی ثبت احوال می باشند.

وی اضافه کرد: هیئت بازرسی و هیئت نظارت دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکی است.

ذاکری افزود: برنامه ریزی ها تا تاریخ دوم دی ماه ۱۳۹۴ و پنجمین روز ثبت نام را داریم، انجام شده که در حوزه ی انتخاباتی مبارکه ۱۷ نفر، که ۲ نفر خانم و ۱۵ نفر مرد ثبت نام کرده اند، هیچ مشکلی در ثبت نام نداشته ایم، بزرگوارانی که آمادگی نامزدی مجلس شورای اسلامی را داشته اند تماما مدارک کامل بوده و ثبت نام انجام شده است.

وی گفت: پس از جواب استعلامات چهارگانه ای که طبق قانون مشخص شده، هیئت اجرایی شهرستان مبارکه را تشکیل می دهیم  و در مرحله ی اول صلاحیت افراد برسی می شود.

فرماندار مبارکه تصریح کرد: تعدادهای صندوق های انتخابات در شهرستان مبارکه ۶۳ عدد پیش بینی شده که هر صندوق حدودا ۱۰ نفر اجرایی دارد، تقریبن ۴۰۰ نفر از هیئت های نظارت، بازرسی و نیروی های انتظامی که مجموعا در روز انتخابات در شهرستان مبارکه ۱۰۰۰ نفر از سابقه ی برگزاری انتخابات، توانایی برگزاری انتخابات را داشته اند کمک حال هیئت اجرایی، هیئت نظارت و هیت بازرسی برای برگزاری یک انتخابات سالم باشند.

وی افزود: باید انتخاباتی را برگزار کنیم که افتخار کنیم که مردم عزیز ایران اسلامی همیشه در صحنه و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

ذاکری ادامه داد: آن چیزی که برای ما مهم است، رضایت مردم و اعتماد مردم که به ما مسئولین و هیئت اجرایی داشته اند بتوانیم معتمدین خوبی برای این مردم در خصوص انتخابات باشیم.

وی گفت: لازم به توضیح است که برگزار کننده ی انتخابات، هیئت اجرایی در شهرستان مبارکه هستند، هیئت اجرایی که هشت نفر آن ها از بین معتمدین مردم در شهرستان انتخاب شده اند پس این مهم است که برگزار کننده ی انتخابات خود مردم هستد.

فرماندار شهرستان مبارکه تصریح کرد: بنده به عنوان رییس هیئت اجرایی انتخابات مبارکه، فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس رعایت خوهد شد و این اعتماد که مردم به هیئت اجرای دارند انتخاباتی سالم برگزارخواهد شد آنچه از مردم انتظار می رود حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق های رای که مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان این خاک و بوم است.

انتهای پیام/