مراسم گرامیداشت بسیجی شهید احمد قاسمی مدافع حرم در نمازخانه امام خمینی این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، محسن قاسمی برادر شهید ضمن تشکر از ریاست دانشگاه به منظور ارج نهادن به مقام شهدا و برپایی جلسه یادبود در سخنانی با بیان حالات روحی واعتقادی شهید به بیان خاطرات ایشان پرداخت.

فرید نعیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با عرض تبریک و تسلیت  به خانواده شهید و تشکر از کلیه حاضرین در جلسه گفت: ثمره خون شهدا امنیت وآسایش کنونی کشور است و برپایی جلسات یادواره شهدا بر اساس بیان مقام معظم رهبری نوعی زنده نگهداشتن یاد این عزیزان است.

در پایان این مراسم به پاس احترام به خانواده شهید لوح یاد بودی توسط مسئولین دانشگاه اهدا شد.

احمد قاسمی مهندسی مکانیک واحد شهر مجلسی بود و در زمان تحصیل  مسولیت فرهنگی   بسیج دانشجویی این واحد را برعهده داشت. ودر آذر ماه  جاری  در رویارویی با تروریست های تکفیری در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

این مراسم با حضورفرماندار شهرستان مبارکه،فرمانده حوزه بسیج دانشجویی ناحیه مبارکه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه، ائمه جماعت، مسئولین شهری، استادان، دانشجویان و کارکنان واحد شهر مجلسی برگزار شد و حاضرین با قرائت زیارت عاشورا و سوره یس ضمن طلب مغفرت و علو درجات برای شهید با ادای احترام وابراز همدردی به خانواده شهید از ایشان دلجویی نمودند.

انتهای پیام/

IMG_0016 copy IMG_0018 copy IMG_0028 copy IMG_0032 copy IMG_0043 copy IMG_0058 copy IMG_0105 copy IMG_0110 copy