مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از دو روز امروز در مبارکه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مسابقات قهرمانی کشور رشته جودو انتخابی تیم ملی پس از دو روز، امروز درسالن خلیج فارس شهرستان مبارکه به کار خود پایان داد.

نتایج مسابقات قهرمانی کشورو انتخابی تیم ملی بدین شرح است؛ تیم اول و قهرمان خراسان رضوی، تیم دوم و نایب قهرمان تهران و تیم سوم البرز و تیم اصفهان هم تیم با اخلاق شد.
IMG_0818 copyIMG_0785 copy

سرپرست فدراسیون جودو رشید خدابخش در اختتامیه این مسابقات تصریح کرد:  چهلمین دوره مسابقات بزرگسالان جودو قهرمانی کشور با بیش از 200 نفر و در قالب 34 تیم از سراسر کشور  در این رقابت ها شرکت کردند.

IMG_0107 copy
رشید خدابخش گفت: مدیریت تیم ملی  بزرگسالان جودو و کادر فنی بازیکنان تیم ملی را از قهرمانان این مسابقه انتخاب می کند و در اردوی تیم ملی شرکت می دهند، که این مهمترین رویداد داخلی رشته جودو است

وی افزود: قبل از مسابقات یک اعزام به خارج از کشور داریم وتمام تلاشمان را باری مسابقات  آسیایی می کنیم که بتوانیم نتیجه ی خوبی بدست آوریم.

سرپرست فدراسیون جودو گفت: در این مسابقات استعدادهای خوبی شناسایی شد که با برنامه ریزی های بهتر می توانند در سطح آسیا کار کنند و افتخاری برای کشورمان ایران باشند.

سرپرست تیم خراسان رضوی محمد جواد نظام الملکی تصریح کرد: با توجه به برگزاری این دوره از مسابقات در مبارکه اصفهان ابتداعا تشکر می کنم از میزبانی شهرستان مبارکه از این مسابقات که الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشتند و هم از خوابگاهی که در اختیار تیم ها قرار دادند و هم تدارکات بسیار خوبی که داشتند و به نظر من یک پذیرایی خوب و در سطح بالا رو به نمایش گذاشتند.

IMG_0877 copy

محمد جواد نظام الملکی گفت: سطح مسابقات نسبت به دوره قبل سطح بسیار بالاتری داشت چرا که ضمن قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی هم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور مربی تیم ملی در سالن مسابقات همه ورزشکاران تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند تا مورد توجه مربی تیم ملی قرار گرفته و به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت بشوند.

سرپرست تیم خراسان رضوی افزود: بچه های ما هم تمام تلاش خود را کردند و از سطح آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند و با توجه به اینکه سیاست استان خراسان رضوی نگاه به آینده و پشتوانه سازی می باشد سعی ما بر این بود که ضمن ارائه یک نمایش قابل قبول و تمرکز بر کسب عنوان قهرمانی نیم نگاهی هم به  پشتوانه سازی داشتیم.

وی ادامه داد: در 5 وزن از قهرمانان جوانانمان استفاده کردیم که نمایش بسیار خوبی داشتند.

نظام الملکی گفت: تیم ما در روز اول مسابقات گام بلند خود را بر قهرمانی برداشت و با کسب یک مدال طلا و دو نقره در صدر جدول مدال ها قرار گرفت و در روز دوم با توجه به اینکه اکثر تیم ها از نظر کیفیت نزدیک به هم بودند مدال ها تقسیم شد.

وی اضافه کرد: خراسان رضوی در این روز با کسب یک مدال نقره و یک برنز در مجموع با یک طلا سه نقره و یک برنز بالاتر از دیگر تیم ها قرار بگیرد و قهرمان این مسابقات لقب بگیرد.

انتهای پیام/