رییس شورای هیات های مذهبی مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رییس شورای هیات های مذهبی شهرستان مبارکه جواد اسدی در حاشیه مراسم اعزام این کاروان در گفتگو با خبرنگار مبارکه نا با اشاره به شیفتگی مردم مبارکه به امام رضا (ع) از اعزام هیئات مذهبی این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد و تصریح کرد: درآستانه سالروز شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) جمعی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از شهرستان مبارکه برای شرکت در مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

جواد اسدی گفت: کاروان عزاداران امام مهربانی متشکل از ۲۷ دستگاه اتوبوس از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که ۱۹ دستگاه اتوبوس به شیراز و ۸ دستگاه اتوبوس به مشهد اعزام شدند.

وی افزود: طی کردن مسافت بیش از هزار کیلومتر برای شرکت در مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام رضا (ع) نشانگر اوج محبت و دلدادگی ارادتمندان اهل بیت (ع) به امام هشتم (ع) است.

رییس شورای هیات های مذهبی مبارکه بیان کرد: کاروان عزاداران امام مهربانی شهرستان مبارکه  به مدت چهار روز علاوه بر شرکت در مراسم بزرگداشت شهادت امام رضا (ع) از مکانهای فرهنگی و آستان قدس نیز دیدن می کنند.

وی  اضافه کرد: این هیئات به منظور برپایی مجالس عزاداری ایام رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اعزام می شوند.
اسدی با اشاره به پیشینه ی حضور هیئات مذهبی مبارکه در مشهد مقدس جهت اقامه عزا گفت: تعدادی از هیئات بیش از ۲۰ سال است که توفیق حضور پیدا می کنند.

رییس شورای هیات های مذهبی مبارکه با بیان اینکه حضور پرشور جوانان در هیئت های عزاداری نشان‌دهنده ارادت قلبی آنها به ائمه است افزود: جوانان می توانند در سایه توجه اهل بیت(ع) بر مسائل و مشکلات کنونی غلبه کنند.

انتهای پیام/