فرماندار مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه علي اصغر ذاكري در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا با گرامی داشت روز دانشجو تصریح کرد: 16 آذرماه 1332 یکی روزهای ماندگار و تاثیر گذار در انقلاب بوده و یادآور روحیه ی استکبارستیزی ملت ایران است.

علی اصغر ذاکری گفت: شانزدهم آذر يادآور به خاك و خون كشيدن دانشجوياني است كه با شهادت خود به جهانيان فهماندند؛ ايرانيان ازهرقشري دربرابراستعمار، استكبار و دخالت بيگانگان همچون سروي استوار، ايستاده اند و براي استقلال كشور حاضر به نثار جان خود نيزهستند.

وی افزود: 16 آذر به حق به عنوان روز دانشجو نامگذاري شده است، چون دانشجويان و دانشگاهيان در برهه هاي حساس انقلاب شكوهمند اسلامي در سنگرهاي مختلف از جمله در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفريني و حماسه سازي كردند و امروز اين جامعه بزرگ در چنين روزي در انديشه پيمودن راهي است كه به آينده اي روشن منتهي مي شود كه سرشار از عشق و اميد، خردورزي، آزادي، گفتگو و كرامت هاي انساني است.

فرماندار مبارکه اظهار کرد: امروزكه استكبار جهاني و در راس آن صهيونيسم در پي آن است تا با سست كردن پيوندهاي عميق دانشجويان با خط ولايت و دور كردن اين قشر متفكر از دامان علم، جهاد علمي كشور را متوقف نمايد.

وی اضافه کرد: اما دانشجويان بيدار دل با الهام از رهنمودهاي خردمندانه ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه‌اي(مدظله العالي) درجهت سياست‌هاي عدالت محور دولت خدمتگزار آماده‌اند تا ضمن كسب علم و معرفت تجربيات گران بهاي خود را در راه‌ استقلال ايران اسلامي و افزايش اقتدارو عزت ملي در صحنه‌هاي بين‌المللي بكار گرفته و با پيمودن اين راه خطير، گام هاي مهمتري را در نيل به اهداف والاي معمار كبير انقلاب اسلامي و تحقق آرمان‌هاي ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بردارند.

ذاکری افزود: شانزده آذر به نام دانشجوياني ثبت شد كه سينه خود را در برابر استكبار جهاني  سپر كردند وتا آخرين قطره خون خود پاي استقلال كشورشان ايستادگي كردند؛ مبارزه اي كه اكنون در آستانه ۶۰سالگي آن قرار داريم اما رسالت دانشجو همچنان پابرجاست.

وی تصریح کرد: پيام اين روز  براي نسل دانشگاهي ما پيام درك وتحليل هوشمندانه شرايط حاكم بر جهان و ايران و تلاش در جهت ارتقاي توانمندي هاي علمي و پژوهشي و توليد انديشه مي باشد.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: اينجانب ضمن گراميداشت روز دانشجو، به عنوان خدمتگزار شما در شهرستان مباركه خود را متعهد به فراهم سازي فضايي مناسب براي ارتقاء  جايگاه علمي شهرستان مي دانم و اميدواريم بتوانيم با ياري و كمك شما دانشجويان، آينده سازان و پاسداران خون شهداي ۱۶ آذر، انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي و شهداي عرصه علم و دانش، شاهد توسعه و شكوفايي بيش از پيش شهرستانمان باشيم.

انتهای پیام/