فقط خود حاج صفی می تواند بگوید چرا رفت تراکتورسازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا و به نقل از فرتاک ورزشی ، رسول نوید کیا هافبک باتجربه سپاهان که به تازگی از مصدومیت طولانی رهایی پیدا کرده درخصوص آمادگی خودش و پیوستن احسان حاج صفی به تراکتورسازی با سایت فرتاک ورزشی گفت و گویی انجام داده است.
او در این رابطه میگوید: مصدومیت من مدتی هست که برطرف شده و آماده بازی هستم اما کمی ترس دارم که میخواهم با آمادگی کامل وارد مسابقات شوم. تعطیلات لیگ کمک می کند که از این فرصت استفاده کنم و خودم را برای ادامه لیگ آماده کنم.
هافبک باتجربه زردپوشان در رابطه با وضعیت سپاهان می افزاید: سپاهان تا الان نتایج خوبی کسب کرده که به نظرم اگر داوران دچار اشتباه نمی شدند، می توانستیم صدرنشین لیگ باشیم. در هفته های گذشته اتفاقاتی رخ داد که باعث شد چند امتیاز را از دست بدهیم.
قطعا اوج گرفتن سپاهان جذابیت لیگ را بیشتر می کند چون هر سالی که این تیم در اوج بوده استقلال و پرسپولیس با استرس بازی کرده اند. کاپیتان سپاهان در مورد پیوستن احسان حاج صفی ملی پوش سابق سپاهان به تراکتورسازی نیز می گوید: راستش را بخواهید خود من هم باورم نمی شد که احسان به تراکتورسازی بپیوندد ولی این اتفاق افتاد و تا خودش در این رابطه حرف نزند، نمی شود قضاوت درستی کرد. حرف و حدیث در این رابطه زیاد است که باید منتظر بمانیم و حرفهای احسان را هم بشنویم. من خودم دوست داشتم حاج صفی به سپاهان بیاید ولی سر از تراکتورسازی در آورد که هنوز کسی به درستی نمی داند چرا این اتفاق رخ داد. با این حال فوتبال حرفه ای شده که گاهی وقت ها از این اتفاقات رخ می دهد و بازیکنان به تیم هایی می روند که باورش سخت است .