مدیر ورزش قهرمانی و حرفه ای سپاه کل کشور گفت: مسابقات شنای قهرمانی پایوران سپاه کل کشور با حضور 19 تیم از ۲۱ لغایت ۲۲ دی به میزبانی استان اصفهان در شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش مبارکه نا؛ مصطفی مقدس مدیر ورزش قهرمانی و حرفه ای سپاه کل کشور در حاشیه برگزاری رقابت شنای قهرمانی پایوران سپاه کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۹ تیم شرکت کننده از سراسر کشور از ۲۱ لغایت ۲۲ دی ماه به میزبانی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در شهرستان مبارکه برگزار شد.

وی با بیان اینکه رشته شنا از مجموعه رشته های کاربردی است که تاثیر بسزایی در آمادگی جسمانی افراد دارد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها افزایش توان و آمادگی جسمانی و آمادگی رزمی نیروها است.

مقدس افزود: ورزش شنا و رشته هایی همچون کوهنوردی و تیراندازی از جمله رشته های ورزشی هستند که سپاه با توجه به کاربردی بودن نگاه ویژه ای به آنها دارد ولی این به آن معنا نیست که از رشته های دیگر غافل شویم.

مدیر ورزش قهرمانی و حرفه ای سپاه کل کشور با بیان اینکه مسابقات قهرمانی فوتسال نیروهای پایور سپاه ده روز دیگر به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت های قهرمانی نیروهای مسلح کل کشور راه پیدا می‌کنند و از بین این افراد ورزشکاران برتر به رقابت های قهرمانی نیروهای مسلح جهان( سیزم) اعزام می شوند. رقابت نیروی های مسلح کشور با حضور یگان های ارتش، فراجا و سایر ارگان های نظامی برگزار می شود.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری لیگ شنا پایوران سپاه با حضور تیم های برتر در سال آینده خبر داد و افزود: برگزاری این سطح از مسابقات در رشته های مختلف ورزشی این است که افراد علاوه بر تقویت سطح آمادگی جسمانی، در یک رقابت سالم، شاد و مفرح نیز بتوانند توان رزم و عملیاتی خود را بالا ببرند.