متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم دلاور مردان نیروی انتظامی حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت کشور عزیزمان هستند و عزت ، اقتدار و امنیت کشور عزیزمان مرهون مجاهدت های خالصانه این عزیزان و همه ی نیرو های مسلح قهرمان و همیشه در صحنه می باشد. نیروی خدوم […]

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دلاور مردان نیروی انتظامی حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت کشور عزیزمان هستند و عزت ، اقتدار و امنیت کشور عزیزمان مرهون مجاهدت های خالصانه این عزیزان و همه ی نیرو های مسلح قهرمان و همیشه در صحنه می باشد.

نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک و به حقی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیرو است.

اینجانب به نمایندگی از دولتمردان و مردم شریف شهرستان مبارکه ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا ،هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان این نیرو که با مجاهدت شبانه روزی در راه تامین نظم و امنیت کشور تلاش می نمایند تبریک عرض نموده و از خدمات ارزشمند و اخلاص و تعهد فرماندهان و کارکنان ارجمند نیروی انتظامی شهرستان مبارکه صمیمانه قدردانی می نمایم و سلامتی و توفیق روزافزون همه ی حافظان نظم و امنیت کشور عزیزمان را در سایه منویات مقام معظم رهبری از خداوند تبارک و تعالی مسالت دارم.

حمید عصارزادگان

فرماندار شهرستان مبارکه