یادگار دفاع مقدس در طالخونچه عنوان کرد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حمید پارسا یادگار دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای شهر طالخونچه بابیان اینکه خداوند در قرآن 12 مرتبه امر به سیر در زمین کرده است و می‌فرمایند که در زمین سیر کنید تا ببینید کسانی قبل از شماها که ابرقدرت بودند، چه سرنوشتی دارند تصریح کرد: هیچ‌کسی نمی‌تواند بااراده خدا دربیافتد، دشمن وقتی تهاجم کرد به تمام نیرویش آمد، اما اراده الهی این بود که بعد از هشت سال دشمنی که آمده بود انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرد، با حمایت همه‌جانبه تمام کشورها، شکست خورد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند، ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را در هم شکستیم، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که ما در جنگ انقلاب را به دنیا صادر کردیم و در جنگ آن‌چنان سیلی به گوش ابرقدرت‌های غرب زدیم که برق این سیلی چشمان ابرقدرت شرق را به حیرت آورد.

وی بابیان اینکه امام راحل در پیامی برای پذیرش قطع‌نامه فرمودند؛ آبروی خود را باخدا معامله می‌کنم و این جام زهر را می‌نوشم، افزود: امام (ره) به امت اسلامی وعده داده بودند و فرمودند، فرزندان انقلابی من انشالله در کربلا زیارت می‌کنیم و در قدس نماز خواهیم خواند.

پارسا ادامه داد: زمانی که امام راحل قطع‌نامه را پذیرفت ما پشت میله‌های مرزی بودیم، اما در 28 مین سالگرد امام (ره) می‌بینیم در اربعین حسینی 27 میلیون، نه‌تنها از ایران، بلکه از سراسر دنیا از نجف تا کربلا را پیاده می‌روند و زائر کربلا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اراده خدا این است که وعده‌های امام (ره) را تحقق ببخشد و بخشید، اظهار کرد: امام آبرویش را باخدا معامله کرد و خدا آبرویش را خرید و باید سؤال کنیم که قبل از انقلاب اسلامی در کربلا 500 هزار نفر بودند که در زمان حاضر بعد از 40 سال که از انقلاب می‌گذرد، 27 میلیون هستند.

یادگار دروان دفاع مقدس بابیان اینکه امام خمینی (ره) رفت اما خدا وعده امام را تحقق بخشید، عنوان کرد: امروز فلسطین چه وضعیتی است، روزی جبهه انقلاب اسلامی پشت مرزها بود اما امروز جبهه انقلاب کجا قرار دارد.

وی اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی در یمن، سوریه، عراق، لبنان است و هم‌مرز با رژیم صهیونیستی هستیم، افزود: این رژیم جنایت‌کار و کودک کش در محاصره انقلاب اسلامی است، دشمن احساس خطر کرده این را می‌شود از جملاتشان فهمید.

پارسا ادامه داد: اوباما، مرکل آلمان، اولاند فرانسه، نخست‌وزیر انگلیس گفتند که مهم‌ترین هدف ما در پای میز مذاکره، تأمین امنیت و حفظ منافع اسرائیل است، چون احساس خطر کردند، این حرف را می‌زدند.

وی اضافه کرد: جبهه انقلاب اسلامی، رزمندگان اسلام، مدافعین حرم و حزب‌الله اسرائیل را محاصره می‌کنند و خدا دارد وعده‌های امام راحل را عملی می‌کند.

یادگار دروان دفاع مقدس بابیان اینکه امام راحل در یک جمله رمز پیروزی را خلاصه کردند که ما در جنگ به سیدالشهدا (ع) اقتدا کردیم، گفت: آنچه در کربلا انفاق افتاد، فرهنگ آن به فرهنگ دفاع مقدس ما منتقل شد.

انتهای پیام/