این سرویس های جاسوسی که همواره در حال تبادل اطلاعات با موساد و سیا هستند کلیپ هایی مربوط به نیرو گاه های هسته ای ایران و رزمندگان سپاه پاسداران را در اختیار هم دیگر قرار داده اند.

روزنامه المنار نوشت: سرویس های جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا با کمک سرویس جاسوسی ارتش اسرائیل معروف به « 8002 » در حال عملی کردن طرح هایی برای جنگ سایبری علیه ایران، سوریه و حزب الله هستند.

این روزنامه فلسطینی در ادامه می نویسد: این سرویس های جاسوسی از به دست آوردن اطلاعات زیادی در خصوص برنامه های هسته ای ایران خبر دادند. همکاری سرویس های جاسوسی اسرائیل و آمریکا بر برنامه های هسته ای ایران متمرکز شده است و در کنار این ماموریت اطلاعات مربوط به رهبران سوریه و تلاش های هسته ای این کشور و همچنین اطلاعات مربوط به حزب الله لبنان و بر نامه های نظامی آنها را رصد می کنند و در اختیار هم دیگر قرار می دهند.

این سرویس های جاسوسی که همواره در حال تبادل اطلاعات با موساد و سیا هستند کلیپ هایی مربوط به نیرو گاه های هسته ای ایران و رزمندگان سپاه پاسداران را در اختیار هم دیگر قرار داده اند و عملیات جنگ الکترونیکی بر علیه ایران راه انداخته اند.
منبع:جام نیوز