به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا شامگاه امشب در یادواره شهید عبدالرسول زرین و یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و تسلیت ایام شهادت پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: هدف برگزاری این یادواره شناساندن و معرفی چهره های دفاع مقدس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا شامگاه امشب در یادواره شهید عبدالرسول زرین و یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و تسلیت ایام شهادت پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: هدف برگزاری این یادواره شناساندن و معرفی چهره های دفاع مقدس به نسل های جدید است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: دشمن سرمایه گذاری زیادی روی خانواده های ما انجام داده و تلاش می کند خانواده متدین و اسلامی را از بین ببرد.

وی افزود: یکی از مکان هایی که دشمن تمرکز زیادی برای ضربه زدن به ما دارد، مکان ها آموزشی است.

سردار فدا با اشاره به نقش پُر رنگ اصفهان در دفاع مقدس عنوان کرد: در استان اصفهان ۲۳ هزار شهید داریم و یک پنجم شهدای دانش آموز و روحانی و یک چهارم شهدای ورزشکار متعلق به اصفهان است.

وی در ادامه گفت: امروز در شرایطی قرار گرفتیم که نسل های جدید دنبال اسوه و الگو و پیش قدم می گردند که شهید زرین و شهدای دیگر بهترین الگوها و اسوه ها هستند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: از افتخارات شهید زرین همین بس که آمریکایی ها که جز وحشی گری چیزی ندارند، سرباز خود در افغانستان را با ۱۶۰ شلیک موفق به عنوان رکورد دار جهان معرفی کردند، اما شهید زرین بیش از سه هزار فرمانده دشمن را به درک واصل کرده و این الگویی برای جوانان در آستانه گام دوم انقلاب است.

سردار فدا با تشکر از کسانی که در برگزاری این یادواره کمک کردند، خاطر نشان کرد: این یادواره رعد و برقی در دل های تاریک است.

 

انتهای پیام / صاحب نیوز