به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سردار غلامعلی حیدری شامگاه سه‌شنبه در یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان مبارکه و یادبود شهدای مدافع حرم اظهار داشت : دشمنان مردم و این انقلاب دست از توطئه برنداشته اند ، این روز ها با پیشرفت علم و تکنولوژی تهدیدات ، فناوری پایه شده است . عرصه هایی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سردار غلامعلی حیدری شامگاه سه‌شنبه در یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان مبارکه و یادبود شهدای مدافع حرم اظهار داشت : دشمنان مردم و این انقلاب دست از توطئه برنداشته اند ، این روز ها با پیشرفت علم و تکنولوژی تهدیدات ، فناوری پایه شده است . عرصه هایی که دشمن با ما درگیر است عرصه های مختلفی می باشد .

معاون امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل افزود: در حال حاضر عرصه‌های درگیری دشمن با ما تهدیدات ترکیبی است و با پیشرفت تکنولوژی تهدیدات فناوری پایه شده‌اند و باید راهبرد مقاومت فعال را در دستورکار خود قرار دهیم.

وی بیان کرد : یکی از تهدیدات هیبریدی دشمن ، تهدید نظامی بود که دشمن با اتکا بر شبکه‌های اجتماعی ناو هواپیمابر خود را به سمت خلیج فارس فرستاد و هواپیماهای خود را در پایگاه‌های قطر نشاند یعنی می‌‌خواهند جنگ نظامی صورت بگیرد در این شرایط ما دو کار می توانستیم انجام دهیم ، یکی راهبرد مقاومت فعال را در بخش نظامی که بستر های مختلفی دارد در دستور کار خود قرار دهیم و یا اینکه شیوه دیگری انتخاب کنیم .

معاون امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل ادامه داد : راهبرد مقاومت فعال را نیروهای مسلح و رزمنده‌های ما در دستور کار خود قرارداده‌اند به همین خاطر هنگامی که دشمن قصد کرد نیروهای ما را محک بزند پیشرفته‌ترین پهپادی که ساخته بود برای جاسوسی به ایران فرستاد.

حیدری ادامه داد:  ما در طول انقلاب و زمان جنگ بالاترین سطح پرنده‌ای که توانستیم شکار کنیم میگ فوق پیشرفته29 بود ، که به استان اصفهان به منظور هدف قرار دادن زیر ساخت های این استان به کشور ما تجاوز کرده بود که وسیله موشک های زمین به هوا مورد هدف قرار داده شد .

معاون امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل اظهار داشت : به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ ، جنگ اراده هاست که خوشبختانه به لطف خداوند رزمندگان قهرمان ما شجاعانه پهباد فوق پیشرفته آمریکا را در فاصله 55 هزار پایی مورد هدف قرار دادن که بازتاب گسترده ای در رسانه و جهان داشت .

وی افزود: عرصه دومی که دشمن با ایران در آن درگیر است عرصه سیاسی است، آن‌ها یک توافق بین‌المللی مثل برجام را نقض کردند و با بد عهدی از برجام خارج شدند، شورای عالی امنیت ملی هم تصویب کرد که نردبان برجام را برعکس کنند .

حیدری با اشاره به اینکه اروپا و امریکا از بی‌توجهی‌ها و پاسخ ندادن‌های ایران به تکاپو افتادند، گفت: وزیرخارجه آلمان و رئیس‌جمهور فرانسه با ایران تماس گرفتند اما پاسخی دریافت نکردند و حتی نخست‌وزیر ژاپن نامه ترامپ را به ایران آورد اما مقام معظم رهبری فرمودند ما اعتمادی به ترامپ نداریم.

معاون امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل ادامه داد: دشمن به دنبال تحقیر مردم ایران است ، عرصه دیگری که دشمن در آن ما را تهدید می‌کند، عرصه سایبری و رسانه‌ای است و تمام ضدانقلاب را بسیج کرده و امکانات را برایشان فراهم کرده تا با حملات سایبری زیرساخت‌های ما را هدف قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین تهدید امریکا تهدید مردم‌محور است، می‌خواهند بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند و ما برای مقابله باید به ظرفیت‌های داخلی متکی بوده و صف ضدانقلاب را از مردم در شبکه‌های اجتماعی جدا‌کرد که این‌ها همه نوعی استراتژی مقاومت فعال است.