مراسم اختتامیه اردوی تیم ملی جوانان پارابدمینتون در شهرستان مبارکه با حضور رئیس هیات بدمینتون استان اصفهان و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا؛اردوی تیم ملی جوانان پارابدمینتون پسر ایران از روز اول آبان ماه 1400 در شهرستان مبارکه آغاز شده بود، روز گذشته نهم آبان ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

تیم ملی پارابدمینتون جوانان ایران با حضور محمد دارابی، مهدی موسویان و ابوالفضل جنائی به سر مربیگری حسن بزرگزاد در شهرستان مبارکه اردو زدند. این تیم خود را جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2021 بحرین آماده می کند.

حسن بزرگزاد سرمربی تیم ملی جوانان پارابدمینتون پیرامون آمادگی تیمش گفت: تمرینات تیم طبق برنامه مدون تا حضور در مسابقات پاراآسیایی بحرین سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از سه بازیکنی که در تمرین و اردوهای مختلف حضور دارند، در پایان ۲ نفر انتخاب و به نماینده اعضای تیم‌ملی در مسابقات مهم آسیایی برای کسب افتخار برای ایران شرکت می‌کنند. بازیکنان تیم‌ملی فراتر از توان خود در اردوها  به صورت جدی فعالیت دارند.

حسن بزرگزاد از همکاری و میزبانی خوب هیات بدمینتون مبارکه در برگزاری اردو و فراهم کردن امکانات قدردانی کرد.

همچنین احسان سلمانی رئیس هیات بدمینتون شهرستان مبارکه و سرپرست اردوی تیم ملی در شهرستان مبارکه به اهمیت برگزاری اردوهای ملی و مسابقه‌های مختلف برای ایجاد انگیزه، ارتقای رشته و فرهنگ سازی برای همگانی کردن آن اشاره و از همراهی و همکاری خبرنگاران و مسئولان قدردانی کرد.

گفتنی است در این اردو، ابوالفضل جنائی از یزد، مهدی موسویان از اصفهان و محمدرضا دارابی از تهران به مربیگری حسن بزرگزاد در ۲ نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در شهرستان مبارکه دنبال کردند.

در مراسم اختتامیه که در تالار افتخارات باشگاه فولادمبارکه سپاهان برگزار شد، علیرضا قاری قرآن رئیس هیات بدمینتون استان اصفهان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه، اصغر هدایت فرماندار، رسول باروتی رئیس اداره ورزش و جوانان و احسان سلمانی رئیس هیات بدمینتون شهرستان اصفهان حضور داشتند.