دومین مرحله رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با سومی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،دومین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با جایگاه سومی برای فولاد مبارکه سپاهان و شکسته شدن سه رکورد باشگاهی به پایان رسید.

تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد موفق شد با کسب ۲۷۳ امیتاز  در رده اول بایستد، تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب با کسب امتیاز های ۱۶۴ و ۱۶۱ در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور همچنین تیم های سایپا، سلکتور، عقاب نیروی هوایی، بازرگانی عماد و مقاومت نیز به ترتیب صاحب عناوین چهارم تا ششم شدند.

در جریان این مسابقات ساموئل لیمو دونده کنیایی از  تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ثبت زمان ۲۹:۴۸.۸۱ دقیقه رکورد باشگاهی دو ۱۰۰۰۰ متر را شکست و بعنوان قهرمانی رسید.

همچنین تیم ۴ در ۴۰۰متر پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد موفق شد با ثبت حد نصاب ۳:۰۸.۱۷ دقیقه رکورد باشگاهی این ماده را که در اختیار همین تیم بود بهبود بخشد.

گفتنی است در روز نخست این مرحله از مسابقات نیز حسن تفتیان در ماده ۱۰۰متر موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۰.۲۱ثانیه رکورد باشگاهی این ماده را که در اختیار خودش بود ارتقاء دهد.