درپی ناکامی سپاهان در هفته‌های اخیر لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همواره در لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها مطرح بوده است و با کسب 5 قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، رکورددار تعداد قهرمانی در این رقابت ها است.

همین کسب نتایج مطلوب در دوره‌های اخیر لیگ برتر، این انتظار را برای هواداران این تیم و فوتبال دوستان برآورده که سپاهان در این فصل این این روند را ادامه می داد؛ اما با شروع لیگ برتر و جذب بازیکنان جدید و تحول در بازیکنان این تیم، سپاهان روند مناسبی در لیگ برتر پیش نگرفت و در پایان نیم فصل نتوانست در جایگاه واقعی خود جای گیرد و در نیمه دوم جدول قرار گرفت.

انتظارها این بود که این تیم در نیم‌فصل دوم ترمیم و تقویت شود؛ اما باخت در دربی اصفهان، اعتراض هواداران این تیم را دوچندان کرد و همگان متوجه شدند که سپاهان، با وجود تغییرات در ترکیب بازهم در بحران بماند و بازی امروز و شکست برابر سپیدرود رشت نیز گواهی دیگری بر این مدعاست.

این اعتراض‌ها به حدی رسید که استاندار اصفهان امروز در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خواستار بررسی وضعیت این تیم و راهکار‌های برون‌رفت سپاهان از وضعیت موجود شد.

مهرعلیزاده در این نامه خطاب به سبحانی آورده است: با توجه به شکایت‌های واصله هواداران سپاهان، ضروری است که نسبت به بررسی و رفع مشکلات این تیم اقدام نمایید و زمینه بازیابی موفقیت این تیم را فراهم آورید.

تصویر این نامه را در زیر ملاحظه می کنید:

انتهای پیام/ فارس