برنامه نود اين هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما بر روي آنتن رفت و ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پايان رسيد.

به گزارش مبارکه به نقل از باشگاه خبرنگاران ،برنامه نود اين هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما بر روي آنتن رفت.
سئوال پيامکي اين هفته برنامه نود به ديدار تيم هاي تراکتورسازي و استقلال مربوط مي شد.
يوسف سيدي و اميرحسين کريمي، بازيکنان تيم ملي نوجوانان، ميهمان برنامه نود بودند.
تصاويري از بازي هاي تيم ملي نوجوانان ايران در جام جهاني پخش شد و در حين پخش اين تصاوير سيدي و کريمي صحبت هايي در خصوص بازي ها مي دادند.
کريمي در مورد شش بازيکني که بدليل صغر سني کنار گذاشته شده بودند گفت: قوانين جديد فيفا باعث شد ما اين بازيکنان را از دست بدهيم، در حاليکه شايد مي شد از اين بازيکنان در بازي ها استفاده کرد ولي دوستي مهر با کنار گذاشتن اين شش بازيکن قصد داشت هيچ حرف و حديثي باقي نماند.
سپس بخش اول گزارش نود تا نود پخش و طي آن مشکلات و مسائل فوتبال طي هفته اخير به تصوير کشيده شد.
سيدي عنوان کرد از هشت سالگي فوتبال را در باشگاه هاي اردبيل آغاز کرده و همزمان با بازي فوتبال، تحصيلات خود را ادامه داده و اکنون در مقطع پيش دانشگاهي است.
کريمي نيز اظهار داشت از ده سالگي به تيم ملي فوتبال راه پيدا کرده و از آن زمان مراحل مختلف فوتبالي را طي کرده است.
علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد انتخابات روساي هيئت ها گفت: اينکه گفته مي شود روساي سابق هيئت ها در تمام انتخابات بطور مجدد انتخاب مي شوند را قبول ندارم چرا که گاهي اوقات عملکرد روساي هيئت ها باعث مي شود راي نياورند.
وي در مورد آمدن سپ بلاتر به ايران گفت: وي به اتفاق رييس AFC و رييس فدراسيون قطر چهارشنبه به ايران مي آيند. بعدازظهر کنگره اي با حضور بلاتر و سپس شب همان روز مراسم شام برگزار مي شود.
ديدار با رييس جمهور و رييس مجلس از برنامه هاي ما در زمان حضور بلاتر در ايران است که البته هنوز زمان دقيق ديدار با رييس جمهور مشخص نشده است.
وي در مورد تيم ملي نوجوانان گفت: حدود چهار ميليارد تومان براي تيم ملي نوجوانان براي حضور در جام جهاني هزينه کرديم و روي اين بازيکنان سرمايه گزاري کرده ايم.
سيدي ديدار تراکتور و استقلال را تساوي و کريمي برد استقلال را پيش بيني کردند.
پس از گذشت نيم ساعت از آغاز برنامه آمار نظرسنجي سئوال پيامکي بدين شرح بود:
سپس گزارشي کامل از ديدار تيم هاي استقلال و مس کرمان پخش شد که خداحافظي فرهاد مجيدي بخش زيادي از اين گزارش را در بر گرفته بود.
همچنين سايت رسمي باشگاه استقلال خبري مبني بر درگذشت هوادار معلول اين تيم منتشر کرده بود که بدليل خداحافظي فرهاد مجيدي دچار سکته قلبي شده بود و ناراحتي مردم و فوتبال دوستان را به همراه داشت.
نادر جعفري کارشناس داوري اين هفته برنامه نود بود:
سپس گزارشي کامل از ديدار دو تيم پرسپوليس و الوند همدان پخش شد و محروميت سرمربي الوند و جلوگيري از حضور وي در کنفرانس خبري پس از بازي از نکات جالب اين گزارش بود.
گزارشي از ديدار تيم هاي فولاد و گسترش فولاد پخش شد.
سپس گزارش نوددرجه پخش و مسائل فوتبالي در هفته گذشته به تصوير کشيده شد.
گزارشي کامل از فرهاد مجيدي پخش شد.
گزارش ايران 90 پخش شد که به استان کردستان، شهر مريوان و روستاهاي اين شهر اختصاص يافته بود که مسئولان فوتبالي اين شهر از نبود منابع مالي سخن مي گفتند.
از نکات جالب توجه اين گزارش اجاره دادن توپ هاي فوتبال در کردستان بود.
ووريا غفوري متولد شهريور 1366 ميهمان اين هفته برنامه نود بود.
بخش دوم گزارش ايران 90 پخش شد که به شهرستان سنندج اختصاص يافته بود.
وريا غفوري در خصوص عدم حضورش در تيم ملي عنوان کرد: معتقدم شايستگي اين را دارم که حداقل به اردوي تيم ملي دعوت شده و بازي ام را کادر فني تيم ملي ببينند.
غفوري در خصوص بازي تراکتور و استقلال گفت: اميدوارم اين ديدار با تساوي به پايان برسد.
وي در مورد بازيکن خارجي محبوب خود گفت: نحوه بازي فيليپ لام و دني آلوز را دوست دارم. وي در مورد بازيکنان مورد علاقه داخلي نيز گفت: مهدي مهدوي کيا را از هر نظر قبول دارم.
صحنه هايي از ديدار هاي مس – داماش و نفت – سپاهان و حاشيه هاي مربوط به اين دو ديدار پخش شد.
گزارشي از ديدار استقلال و سايپا و حاشيه هاي آن پخش شد، نکته جالب اين گزارش حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه بود.
سپس گوشه هايي از ديدار تيمهاي ملوان – فجر سپاسي و ذوب آهن و راه آهن حاشيه هاي آنها پخش شد و هواداران و مسئولان ذوب آهن پس از شکست اين تيم مقابل راه آهن خواستار استعفاي بوناچيچ سرمربي اين تيم شدند.
پس از پخش اين گزارش سعيد آذري مديرعامل ذوب آهن روي خط تلفني آمد و در مورد سرمربيگري لوکا بوناچيچ گفت: جلسه اي شب گذشته با حضور بوناچيچ داشتيم و قرار شد وي در سمت خود ابقا شود و براي ادامه راه با گرفتن بازيکن به تيم کمک کنيم.
وي در مورد مسلمان و رفتن وي به پرسپوليس گفت: وي پيش از آمدن به ذوب آهن صحبت هايي با پرسپوليس داشته است و در ذوب آهن نيز پرفروغ ظاهر نشده است. پس از بازي آخر نيم فصل اول در مورد معاوضه مسلمان با ديگر بازيکنان صحبت خواهيم کرد.
وي در مورد ماندن بوناچيچ گفت: وي در جلسه ديشب عنوان کرد اگر شرايط فراهم باشد با ما همکاري مي کند.
گزارشي آماري از هفته پانزدهم ليگ برتر به نمايش گذاشته شد.
پس از اين مکالمه گزارشي از ليگ يک و حاشيه اي آن پخش شد که جازدن تدارکات جاي مترجم و همچنين حضور پيرلو ايراني از جمله اين حواشي بود.
جدول مسابقات جام حذفي ارائه شد.
سپس حاشيه هاي ديدار تيم هاي فوتسال ميثاق و دبيري تبريز پخش شد.
محمود خوراکچي سرمربي ميثاق و شمسايي بازيکن دبيري تبريز روي خط تلفني برنامه آمدند.
شمسايي در مورد اين گل و مسائل بوجود آمده در اين مورد اظهار داشت: من پيش از اين نيز در اين سالن بازي کرده بودم و پيش از اين نيز توپ من به تيرکي که داخل دروازه کار گذاشته شده، برخورد کرده بود و اين بار نيز همين اتفاق تکرار شد.
خوراکچي در مورد صحبت هاي شمسايي گفت: آدم با اين صحبت ها به چشم خودش شک مي کند، اگر کارشناسي تاييد کند اين صحنه گل است من حتي يک ثانيه در فوتسال نمي مانم.
وي در مورد حکم کميته انضباطي و راي به سود تيم دبيري گفت: چنين حکمي صحت ندارد و تاييد نشده است و من نيز آن را قبول ندارم و اميدوارم حق به حقدار برسد. شمسايي در مورد اين راي گفت: هنوز اين راي به ما اعلام نشده و عنوان کردند امروز اين راي اعلام مي شود.
سپس گزارشي از انتخابات هيئت فوتبال آذربايجان شرقي و مشکلات اين انتخابات و مصاحبه هاي منتقدان پخش شد.
در ادامه برنامه گزارشي از مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال بوشهر و مشکلات موجود در اين انتخابات پخش شد.
رضاجمشيدي رييس اداره کل ورزش و جوانان بوشهر روي خط تلفني آمد و عنوان کرد تمامي اعضاي حاضر در مجمع انتخاباتي قانوني بوده اند. وي در مورد ثبت نام اداره کل براي انتخابات هيئت استان افزود: هيئت فوتبال مدت ها بود براي ثبت نام اقدام نکرده بود و با اين شرايط بايد براي اين امر اقدام مي کرديم. دواني اصلا براي انتخابات ثبت نام نکرد که بخواهيم در مورد آن تصميم بگيريم.
دواني رييس پيشين هيئت فوتبال بوشهر نيز بطور همزمان روي خط تلفني آمد و با انتقاد به دخالت اداره کل ورزش و جوانان استان در انتخابات گفت: اصلا اداره کل نبايد در انتخابات دخالتي داشته باشد و فقط بايد هماهنگي با اين ستاد صورت گيرد. مدير کل چندين بار با کفاشيان تماس گرفت که هر چه زودتر انتخابات برگزار شود.
جمشيدي در ادامه گفت: من براي تمام تصاويري که شما نشان داديد توضيح دارم ولي وقت برنامه شما اين اجازه را به من نمي دهد تا در مورد آنها صحبت کنم.
جريانات پيش آمده در هيئت بوشهر ناتمام ماندو قرار شد در برنامه بعدي نود اين بحث ادامه پيدا کند.
برنامه اين هفته نود ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به اتمام رسيد.