سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: آندرانيک تيموريان نبايد در اين شرايط اين کار را مي‌کرد. پرداخت بدهي‌ها به بازيکنان دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگويي درباره بازيکنان غايب اين تيم در ديدار مقابل سايپاي البرز اظهار داشت: در اين ديدار ما بازيکناني نظير خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، سياوش اکبرپور، آندو تيموريان و جواد نکونام را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. لاوره دچار مسموميت شده است و در تلاش هستيم تا از قاضي در ليست 16 نفره‌مان بر روي نيمکت استفاده کنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: قصد داريم تا قبل از بهبودي کامل خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده از اين بازيکنان در ديدار مقابل ساير تيم‌ها استفاده نکنيم.

قلعه‌نويي افزود: خوشبختانه نشست‌هاي خوبي بين ما و کادر فني تيم ملي برگزار شده و قطعاً مي‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

سرمربي استقلال درباره صحبت‌هايي که اين روزها در مورد آندرانيک تيموريان و جدايي‌اش از استقلال مطرح مي‌شود، افزود: تيموريان بازيکن با اخلاقي است. خود من مدت‌هاست که يک ريال از استقلال نگرفته‌ام و حتي 500 ميليون تومان هم به صورت دستي از دوستانم براي اينکه کار تيم راه بيفتد گرفته‌ام. من هم مربي‌اي نبودم که خانه‌نشين شوم و تمام اين کارها به خاطر مردم و استقلال است. اين پيراهن براي من هم ارزشمند است و سال گذشته با تمام اين مشکلات توانستيم با استقلال قهرمان شويم و در جمع 4 تيم آسيا قرار بگيريم.

قلعه‌‌نويي ادامه داد: تيموريان نبايد در اين شرايط اين کار را مي‌کرد. پرداخت بدهي‌ها توسط باشگاه استقلال دير و زود دارد؛ اما سوخت و سوز ندارد. در اين شرايط همه بايد به تيم کمک کنند.

وي ادامه داد: متأسفانه رأي نياوردن صالحي‌اميري سرپرست سابق وزارت ورزش فرصتي بود که از ورزش کشورمان گرفته شد. ايشان با افکار و ايده‌هايي که داشتند بسيار مي‌توانستند به ورزش کشورمان کمک کنند.

سرمربي استقلال به رفتار پهلوانانه پژمان منتظري مدافع استقلال هم اشاره کرد و گفت: نمي‌دانم چرا هيچ‌کسي از رفتار پهلوانانه پژمان منتظري صحبت نمي‌کند. اين بازيکن پيشنهادات بسيار خوبي از تيم‌هاي مختلف داشت و ترجيح داد در استقلال بماند و جزو معدود بازيکناني است که حتي يک ريال هم از باشگاه نگرفته است. خيلي از بازيکنان تيم پو‌ل‌هاي خوبي از استقلال گرفته‌اند؛ اما پژمان يک ريال هم نگرفته است و با اين شرايط يک بار هم در تمرين غيبت نداشته است.

قلعه‌نويي درباره خداحافظي فرهاد مجيدي از استقلال هم عنوان کرد: در ابتدا بايد بگويم فرهاد براي فوتبال ما خيلي زحمت کشيده است. او در بازي هفته گذشته به من گفت که خسته شده است و مي‌خواهد در اوج خداحافظي کند، در گذشته هم محمود فکري و منصوريان زماني که من مربي بودم به خوبي از فوتبال خداحافظي کرده بودند. من به فرهاد گفتم که اين 2- 3 ماه براي شما فرقي نمي‌کند و اجازه بده در بازي برگشت مقابل تيمي مثل تراکتورسازي خداحافظي کنيم که جمعيت زيادي در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

وي ادامه داد: من حتي به فرهاد گفتم در بازي‌هاي شهرستان هم به شما بازي نمي‌دهم و فقط در بازي‌هايي که در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود از تو استفاده خواهم کرد. بعد از اين صحبت‌‌ها ديگر هيچ حرف‌هايي بين ما رد و بدل نشد تا اينکه در ديدار مقابل مس کرمان او در دقايق پاياني از من خواست تا تعويضش کنم و به يک باره از فوتبال خداحافظي کرد. طبيعتاً فرهاد بايد در اين خداحافظي با باشگاه هماهنگ مي‌کرد و يک روز بزرگ را انتخاب مي‌کرد؛ اما به هر حال اين اتفاق افتاده است.

قلعه‌نويي خاطر نشان کرد: کوچکترين مشکلي بين من و فرهاد وجود نداشت و به هر حال اين اتفاق افتاده است و فرهاد مي‌تواند سرمايه بسيار خوبي براي استقلال و فوتبال ملي ما باشد.