یک آرایشگر برای بازیکن خارجی تیم فوتبال راه اهن یک مدل موی سیاسی و منشوری درست کرد که باعث حیرت بازیکنان و مسئولان تیم راه آهن شد.

به گزارش مبارکه نا به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا ویکروم بازیکن خارجی تیم راه آهن روز گذشته به آرایشگاه رفت تا قبل از دیدار حساس امروز مقابل استقلال بتواند از نظر آرایش موی سر حداقل از سایر بازیکنان راه آهن چیزی کم نداشته باشد اما وقتی او در اردوی راه آهن حاضر شد بازیکنان تیم از دیدن موی سر ویکروم شگفت زده شدند و به او توصیه کردند هر چه سریعتر مدل مویش را تغییر بدهد.

ظاهرا اقای ارایشگر تمام هنرش را به کار می گیرد تا در موی سر ویکروم یک ستاره داود که علامت صهیونیست است را دربیاورد! این مدل موی سیاسی و صهیونیسیمی مورد حیرت بازیکنان راه آهن می شود و آنها به ویکروم توصیه می کنند تا مدل مویش را اصلاح کندو این بازیکن هم به توصیه همبازبانش عمل می کند وگرنه ممکن بود ویکروم بعد از بازی امروز مقابل استقلال با ستاره داودی که آرایشگر روی سرش کاشته بود مدتی ممنوع الفعالیت شود!

به گزارش دانا، استقلال ساعت 15 امروز میهمان تیم راه آهن در ورزشگاه تختی است و اگر در این بازی پیروز شود صدرنشین لیگ برتر خواهد شد.