در سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) و در مراسم وداع با 14 شهید گمنام دفاع مقدس، حمید رضایی رئیس هیات مدیره جمعیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شاهد، مهمترین پیام شهدا را ادامه راه مقاومت و جهاد برای تحقق اهداف عالی نظام دانست.

به گزارش مبارکه نا، در سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) و در مراسم وداع با 14 شهید گمنام دفاع مقدس، حمید رضایی رئیس هیات مدیره جمعیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شاهد، مهمترین پیام شهدا را ادامه راه مقاومت و جهاد برای تحقق اهداف عالی نظام دانست.

111128

در حاشیه مراسم وداع با شهداء گمنام هشت سال دفاع مقدس حمید رضائی رئیس هیات مدیره جمعیت طی سخنانی مهمترین پیام شهدا را ادامه راه مقاوت و جهاد دانست. وی با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه عنوان کرد: شهدا، در برهه های حساس میهان ما می شوند تا روحیه جهاد و مقاومت را در میان ملت تقویت کرده و تذکر دهند که مبادا شعارهای اصیل انقلاب فراموش شوند .

رئیس هیات مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار غفلت از آرمان های امام(ره) و شهدا، توسط فرزندان انقلاب را بزرگترین خطر برای نظام دانست و گفت: شهدا امروز به میان ما آمده اند تا بگویند 30 سال قبل بدون هیچ امکاناتی در مقابل آمریکا و همه ی متحدانش ایستادند و 8 سال ابرقدرت های جهان را به خاک مذلت نشاندند آنها آمده اند بگویند ید الله فوق ایدیهم دست خدا اگر پشت سر ملتی بود، اگر ملتی به خداوند اعتماد کرد و به جای معامله با کفار با خدا معامله کرد خداوند آن ملت را کفایت خواهد کرد. بزرگترین قدرت دفاعی ما ایمان به خداست که عامل پیروزی ما در سال های دفاع مقدس نیز بود.

وی با اشاره به پیشرفت های بزرگ کشور در زمینه های مختلف و خود کفایی در بسیاری از امور، گفت مسئولین سیاسی کشور امروز باید از موضع قدرت با ابرقدرت های جهان مذاکره نمایند و قطعا پیروزی نهایی طبق وعده خداوندبا مومنین خواهد بود.

در ادامه حمید رضایی با انتقاد از برخی از چهره های تاثیر گذار انقلاب که مواضع مخالف با ارمان های امام می گیرند افزود : ریزش ها در انقلاب هرچند که سخت است ولی در مسیر انقلاب تاثیری نخواهد گذاشت و ملت ایران با احدی بر سر ارزش های نظام عقد اخوت نبسته اند. وی با اشاره به سالروز نهم دی افزود روح عاشورایی مردم در این روز به خروش آمد و روح دین داری ملت ایران جلوه گر شد دست خداوند دل های مردم را به هم نزدیک کرد و وعده خود را عملی ساخت.

رئیس هیات مدیره جمعیت با توجه به مواضع اخیر فتنه گران گفت قطعا نظام با توجه به اصل رافت اسلامی با آنها برخورد کرده و گر نه جرم این افراد نابخشودنی است وی با تذکر به برخی از افراد که در دفاع از فتنه گران سخنانی را در جامعه مطرح می کنند گفت فرزندان انقلاب و نظام کاسه صبرشان حدی دارد و آنها کاری نکنند که به غضب ملت دچار شوند.

11113

در پایان حمید رضایی با اشاره به توانمندی بالای فرزندان شهدا، خطاب به ابدان شهدای حاضر در جلسه بیان کرد : راه شما و راه امام عزیز را ادامه خواهیم داد و هرگز ذره ای از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهیم آمد، مشکلات و سختی ها را تحمل خواهیم کرد و با بالا بردن توانمندی های خود، این نظام را با پیروی از منویات رهبری فرزانه انقلاب به قله های افتخار و اقتدار خواهیم رساند تا انشا الله این انقلاب مقدمه ظهور منجی عالم بشریت گردد.