امير عباس سلطاني نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: اختلاس و دزدي بابک زنجاني از بيت المال 4برابر بيشتر از اختلاس 3هزار ميليارد توماني است.

به گزارش مبارکه نا به نقل افکارنيوز، امير عباس سلطاني نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: بابک زنجاني يک متخلف اقتصادي است که توانسته با استفاده از رانت هاي دولتي ۱۳هزار ميليارد تومان از درآمدهاي حاصله از فروش نفت را به غارت برده و از اين مبلغ کلان در کشورهاي خارجي و خاور ميانه سرمايه گذاري نمايد که اين واقعا جاي بسي تاسف دارد.

سلطاني در ادامه تاکيد کرد: اين رقم دزدي از بيت المال و سرمايه مردم 4 برابر بيشتر از اختلاس 3 هزار ميليارد توماني است ولي در رابطه با اختلاس 3هزار ميليار د توماني همه حساس بوده ودر مطبوعات و رسانه ها سر و صداي زيادي به پا کرد ولي در رابطه با پرونده بابک زنجاني آن حساسيت لازم و برخورد مناسب صورت نپذيرفت.

عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در ادامه افزود انتظار ما از دستگا ه هاي ذيربط و به ويژه وزرات اطلاعات که به حق سربازان گمنام آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند اين است که در برخورد با مفسدان سياسي و اقتصادي هيچگونه مماشاتي ننموده و محکم قاطع با اين افراد برخورد شود.

وي در پايان تصريح کرد : مجلس شوراي اسلامي با دقت و حساسيت لازم پرونده فساد مالي و اقتصادي بابک زنجاني را دنبال مي نمايد و تا احقاق حق ملت بزرگ ايران و بيت المال ذره اي عدول نخواهد کرد.