یکی از مسئولین اجرائی شهرداری در توضیح جزئیات این طرح گفت: تهیه و تدارک سبزها و گلدانها حدود یک ماه زمان برد و قرار دادن آنها تا حدود صبح آخرین روز سال به طول انجامید.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا، به مناسبت نوروز 93 طرح استقبال از بهار توسط شهرداری اجرا  شد که کاری جدید در سطح میادین و خیابانهای شهر بود و چهره تازه ای به آن داد.این موضوع باعث جلب نظر رهگذران ،عابرین و خانوادها  و گاهی نیز عکسی در کنار این سبزها گرفته میشد.

مبارکه930103

یکی از مسئولین اجرائی شهرداری در توضیح جزئیات این طرح گفت: تهیه و تدارک سبزها و گلدانها  حدود یک ماه  زمان برد و قرار دادن آنها  تا حدود صبح آخرین روز سال به طول انجامید. این مسئول که نخواست نامی از او برده شود افزود حدود 15 تا 20 نفر از کارکنان شهرداری و سازمان پارکها در اجراء این طرح سهیم بودند.

مبارکه930103 مبارکه930103

ایشان ادامه داد، ایده اصلی طرح از شهردار محترم بود و سازمان پارکها نیز کار اجرای آن را بر عهده داشت. تعداد 30 جعبه گل و 15 عدد گلدان بزرگ در سطح میدانها و خیابانهای شهر قرار داده شد.همچنین به مناسبت ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) طرحی با سبزه و کاشی هایی منقش به نام ائمه (علیه السلام) به نام بیت الزهرا (سلام الله علیه) ساخته و در میدان جهاد شهر قرار داده شد.

مبارکه930103 مبارکه930103

وی در پایان با تبریک سال نو و آرزوی سالی پربرکت برای مردم درخواست کرد که شهروندان عزیز خود در نگهداری از این گلها کوشا باشند و اضافه کرد در صورت تماس مردم،  شهرداری حاضر به ارائه خدمات و حتی کاشت باغچه منازل آنها نیز هست و باز هم از شهروندان درخواست کرد از آسیب رساندن به سبزها و طبیعت شهر پرهیز کنند چرا که شاهد صدمه زدن  و چیدن گلها و سبزه ها در همان روز اول بودیم.

مبارکه930103 مبارکه930103