چندی پیش شبکه ماهواره‌ای بی بی سی فارسی با ساخت برنامه‌ای پیرامون انتخابات فدراسیون تکواندو، ضمن حمایت از هادی ساعی خواهان تعویق انتخابات و پایان دوران ریاست پولادگر در فدراسیون تکواندو شد. در این برنامه، شبکه بی بی سی فارسی ۲ عضو سابق تکواندو ایران که در کشورهای اروپایی پناهنده شده‌اند را روبه‌روی دوربین نشاند و به شکل زننده‌ای در امور داخلی ورزش ایران دخالت کرد. بعد از پخش این برنامه در کمال تعجب انتخابات فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد تا این شک و شبهه به وجود بیاید که برخی مسئولان ورزش ما ناخواسته از بی بی سی فارسی توصیه می‌پذیرند!

مسئول بسیج ورزشکاران از سکوت هادی ساعی در قبال گزارش اخیر شبکه بی بی سی در مورد فدراسیون تکواندوی ایران ابراز گلایه کرد.
به گزارش افکارنیوز، چندی پیش شبکه ماهواره‌ای بی بی سی فارسی با ساخت برنامه‌ای پیرامون انتخابات فدراسیون تکواندو، ضمن حمایت از هادی ساعی خواهان تعویق انتخابات و پایان دوران ریاست پولادگر در فدراسیون تکواندو شد. در این برنامه، شبکه بی بی سی فارسی ۲ عضو سابق تکواندو ایران که در کشورهای اروپایی پناهنده شده‌اند را روبه‌روی دوربین نشاند و به شکل زننده‌ای در امور داخلی ورزش ایران دخالت کرد. بعد از پخش این برنامه در کمال تعجب انتخابات فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد تا این شک و شبهه به وجود بیاید که برخی مسئولان ورزش ما ناخواسته از بی بی سی فارسی توصیه می‌پذیرند!

باتوجه به این مسئله که شبکه بی بی سی فارسی در برنامه مورد نظر از هادی ساعی حمایت کرد، پیش بینی می‌شد ساعی نسبت به این برنامه و اقدام شبکه معاند جمهوری اسلامی واکنش نشان دهد اما سکوت هادی ساعی، گلایه مسئول سازمان بسیج ورزشکاران را به دنبال داشت.

سردار داود آذرنوش، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید فرموده‌اند در قبال دشمن باید هوشیار باشیم و سهل‌انگاری و بی‌تفاوتی در قبال دشمن جایز نیست. ما از قهرمانان ملی ورزش ایران توقع داریم به این موضوع توجه داشته باشند. بعد از شیطنتی که شبکه بی بی سی فارسی انجام داد و به طور آشکار در امور مربوط به ورزش ایران دخالت کرد، توقع داشتیم آقای ساعی موضعی بگیرد و اعلام برائت کند اما در کمال تعجب ایشان سکوت اختیار کرده است.

آذرنوش افزود: همه ما سوابق بی بی سی را می‌دانیم. بی بی سی یک شبکه معاند جمهوری اسلامی که وابسته به صهیونیست‌ها و شبکه جاسوسی بریتانیا است، شبکه‌ای که فساد در آن حرف اول را می‌زند. حالا چنین شبکه‌ای آمده و به قصد شیطنت برنامه‌ای ساخته و در آن از یکی از قهرمانان ورزش ایران که عضو شورای شهر تهران هم هست و در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت دارد، حمایت کرده است. حداقل توقع این است که قهرمان ملی ما نسبت به این حمایت واکنش نشان دهد، مصاحبه کند و بگوید من نیازی به حمایت بی بی سی ندارم اما متاسفانه آقای ساعی سکوت کرده و با سکوت خود باعث شادی بی بی سی شد.

مسئول بسیج ورزشکاران ادامه داد: آقای ساعی که قطعاً قبول دارد بی بی سی دشمن ایران اسلامی است، نباید در قبال توطئه دشمن بی‌تفاوت باشد. من نمی‌گویم آقای ساعی در جریان برنامه‌ای که بی بی سی به قصد حمایت از ایشان ساخته، بوده اما توقع این بود که وقتی ایشان از طریق رسانه‌ها متوجه موضوع شد، مصاحبه می‌کرد و می‌گفت به حمایت بی بی سی نیاز ندارد.

آذرنوش تاکید کرد: حضرت امام (ره) فرمایش متین و ماندگاری داشتند به این مضمون که هر وقت دشمن از ما راضی بود، بدانید که راه را اشتباه رفته‌ایم و هر وقت دشمن از ما تعریف کرد، یعنی یک جای کارمان ایراد دارد. بی بی سی به عنوان یک دشمن توطئه‌ای کرده و سکوت در قبال این توطئه جایز نیست. ما از آقای ساعی گلایه داریم که چرا موضع خود را در قبال حمایت بی بی سی مشخص نکرد و توقع داریم این کار را هر چه سریع‌تر انجام بدهد. ایشان مگر محتاج بی بی سی و حمایت‌های این شبکه معاند است که از بی بی سی فارسی اعلام برائت نمی‌کند؟!