سپهر حیدری در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: رتبه ما در جدول نشان می‌دهد که شرایط ذوب‌آهن جالب نیست و به لحاظ نتیجه‌گیری شرایط خوبی نداریم اما از نظر فنی و فوتبالی همه بازی تیم ما را تحسین می‌کنند.

به گزارش مبارکه نا و به نقل از خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی شد تمام مردم ایران دوست دارند این تیم اصفهانی در لیگ برتر بماند.

سپهر حیدری در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: رتبه ما در جدول نشان می‌دهد که شرایط ذوب‌آهن جالب نیست و به لحاظ نتیجه‌گیری شرایط خوبی نداریم اما از نظر فنی و فوتبالی همه بازی تیم ما را تحسین می‌کنند.

وی افزود: خوب فوتبال بازی می‌کنیم اما در نتیجه‌گیری فوق بدشانس هستیم. در هر بازی چند موقعیت صددرصد گل داریم که آنها را خیلی راحت از دست می‌دهیم و این موضوع به این دلیل است که بازیکنان ما استرس دارند. این استرس از 2 سال پیش همراه ذوب‌آهن بوده و بعد از استرسی که فصل قبل به دلیل حضور در پلی‌آف داشتیم و بلافاصله هم وارد لیگ شدیم، نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه «به 2 برد پیاپی نیاز داریم تا روحیه بگیریم»، گفت: اکنون شرایط تیم‌مان خوب است و با آمدن آقای تقوی تمرینات شادابی را دنبال می‌کنیم. ایشان از زمانی که به ذوب‌آهن آمده نوع تمرینات ما را تغییر داده و اکنون تیم شاداب‌تر از گذشته تمرین می‌کند. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم تا شرمنده هواداران ذوب‌آهن نشویم.

حیدری با اشاره به جایگاه چهاردهمی ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی، عنوان کرد: واقعاً حیف است ذوب‌آهن در اینجای جدول باشد. فکر می‌کنم تمام مردم ایران دوست دارند ذوب‌آهن در لیگ بماند و این تیم دوباره قدرت گذشته‌اش را به دست بیاورد. خوشبختانه تیم در نیم فصل دوم به خوبی تقویت شده و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص دیدار روز جمعه ذوب‌آهن و ملوان، خاطرنشان کرد: ملوان تیمی جوان و متحول شده است. در این تیم 2، 3 بازیکن باتجربه مانند زارع و رافخایی حضور دارند و باقی بازیکنان جوان و باانگیزه و در خدمت تیم هستند که این کار ما را دشوار خواهد کرد. البته ما هم بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم که تا به اینجا کمک زیادی به تیم ذوب‌آهن کرده‌اند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: باید برابر ملوان 3 امتیاز را بگیریم و چاره دیگری نداریم. ما نباید از این به بعد در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم و جمع کردن امتیازات خیلی مهم است تا رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهیم. به علت اینکه شرایط‌مان خیلی سخت است، دیگر حق از دست دادن امتیاز نداریم.