فولاد مبارکه اصفهان براي سومين سال موفق به دريافت گواهينامه حمايت از حقوق مصرف کنندگان شد.
مدير پشتيباني فروش و بازاريابي فولاد مبارکه در این خصوص گفت: ارزيابي شرکتها در سيزدهمين همايش ملي حمايت از حقوق مصرفکنندگان ، براساس رعايت شاخصهاي حمايت از حقوق مصرف کننده از طرف توليدکنندگان کالا و خدمات بوده که مهمترين شاخصها، کيفيت، قيمت و خدمات مناسب است و بنگاه اقتصادي بايد بتواند محصول يا خدماتي را ارائه نمايد که داراي مزيت رقابتي بوده و بطور مستمر خود را بهبود دهد.
مهدي دانش افزود: نتايج رضايتمندي مشتريان شرکتها، در ارزيابي آنها تاثير بسزايي داشته است و اين واحد تلاش خواهد نمود تا با اندازهگيري مستمر رضايتمندي مشتريان و تسري نتايج آن به کليه واحدهاي مرتبط، اقدامات اصلاحي و بهبود مورد نياز در سازمان انجام گرديده تا منجر به بهبود مستمر رضايتمندي مشتريان شود.
وی خاطرنشان کرد: طبق آيين نامه سازمان حمايت از حقوق مصرفکنندگان و توليدکنندگان، امتياز شرکتها تنها ملاک عمل دريافت جوايز نیست و به اجبار هر شرکت باید براي دو سال متوالي و يا سه سال غير متوالي در اين جايزه شرکت نمايد تا بتواند به مراحل بعدي ارتقاء يابد، لذا با هدفگذاري انجام شده در معاونت فروش و بازاريابي، انشاء اله بتوانيم در سال آتي جايزه تنديس رعايت حقوق مصرف کنندگان را دريافت نمائيم.
شايان ذکر است : سيزدهمين همايش ملي حمايت از حقوق مصرفکنندگان نوزدهم اسفندماه با حضور معاون راهبردي رييس جمهور، وزير صنعت، معدن و تجارت و جمعي از مديران ارشد دولتي و مديران عامل ومديران کارخانه ها و سازمانها در مرکز همايشهاي بينالمللي صدا و سيما برگزار و شرکت فولاد مبارکه موفق شد براي سومين سال، گواهينامه حمايت از حقوق مصرفکنندگان را دريافت نمايد
منبع: باشگاه خبرنگاران
Friday, 22 November , 2024