جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس گفت: دشمن دارایی های ما را بصورت خرد آزاد می کند و به دنبال گشایش مختصر و ایجاد فضای ماه عسلی برای مردم در عید نوروز است.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس گفت: دشمن دارایی های ما را بصورت خرد آزاد می کند و به دنبال گشایش مختصر و ایجاد فضای ماه عسلی برای مردم در عید نوروز است.

به گزارش مبارکه نابه نقل از ایرنا، سرهنگ ˈ ابراهیم بیانی ˈ عصر امروز یکشنبه در نشست سیاسی اصحاب بسیجی رسانه های استان فارس افزود : آنها به دنبال تشدید فشارها پس از عید هستند تا بتوانند خواست مردم در خصوص انرژی هسته ای را تغییر دهند و آن را به سمت دولتمردان هدایت کنند که از این خواسته دست بردارند.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس به شکست مذاکرات در مرحله نخست اشاره و اظهار کرد : در زمانی که مذاکرات با کارشکنی فرانسه با شکست روبرو شد ، آمریکا به دنبال تغییر دید مردم ایران نسبت به خود بود.

سرهنگ بیانی افزود : در این مرحله از مذاکرات ، آمریکا خود را به عنوان پلیس خوب و فرانسه را به عنوان پلیس بد معرفی کرد تا بتواند از تنفر مردم نسبت به خود کاسته و این تنفر را به سمت فرانسه هدایت کند اما پس از توافق ژنو با اقدام امریکاییان در خصوص اعمال تحریم ها با شکست روبرو شدند.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس به شرایط بین الملل اشاره و اظهار کرد : چهار جبهه عبری ، عربی ، غربی و ترکی با ارسال تسلیحات ، تجهیزات و حتی نیرو در تلاش برای ساقط کردن حکومت بشار اسد در سوریه بودند که با شکست مواجه شدند.

بیانی ادامه داد : یکی از دلایل موفقیت سوریه در توطئه هایی که علیه این مملکت صورت گرفت، حمایت جمهوری اسلامی از این کشور بود. اکنون نیز با شکست حملات در سوریه و اثربخش نبودن آنها، دشمنان به دنبال هدایت این توطئه ها بخصوص بخش سلفی ها به سمت ایران و عراق هستند.

وی با بیان اینکه شرایط جمهوری اسلامی ایران، شرایط ایده آلی است، افزود:برغم همه فشارهای اقتصادی، فرهنگی و امنیتی و اینکه گفته می شود همه گزینه ها روی میز است، تهدید نظامی دشمن نزدیک نمی باشد و صرفا عملیاتی روانی است.

بیانی خاطرنشان کرد: دشمنان می دانند هر اقدام نظامی علیه ایران، پیامد سنگینی به دنبال خواهد داشت و ایران امروز به حدی از توانمندی رسیده که در صورت حمله نظامی دشمنان، ظرف 24 ساعت 10 هزار تلفات انسانی به آنها وارد می کند، آن هم فقط نیروهایی که در دسترس و نزدیکی ما بوده و دشمنان از این موضوع نگران هستند.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: باید عملیات روانی دشمن را خنثی کرد و در اینجا رسانه ها باید روحیه بخش باشند و مردم را به مسولان ، نظام و کشور امیدوار کنند.

بیانی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به اصحاب بسیجی رسانه های استان فارس، تاکید کرد: امروز مهمترین وظیفه رسانه این مجاهدت است که اجازه ندهند از تنفر مردم نسبت به استکبار کاسته شود، اصحاب رسانه نباید اجازه دهند که نظام سلطه مطالبه مردم را به سمت مسوولان برده تا از اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی کوتاه آیند بلکه باید توپ را به زمین دشمنان فرستاد.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه جایگاه مهمی در جبهه جنگ کنونی بر عهده دارند، گفت: وظیفه رسانه مجاهدت است و نباید اجازه دهند دشمن خواست مردم را تغییر دهد.

بیانی به حماسه 9 دی اشاره و اظهارکرد:در عاشورای سال 88 وقتی عده ای از خدا بی خبر به صحنه آمدند و پس از 14 قرن دوباره علم و خیمه های عاشورایی را به آتش کشیده و لگدمال کردند، همچون یزیدیان به پایکوبی و شادی پرداختند که دراین زمان،مردم متعهد،فارغ از نگاه سیاسی نتوانستند این جسارت را تحمل کرده و به صحنه آمدند.

وی ضمن اشاره به حضور حماسی مردم شیراز در تاریخ هشتم دیماه سال 88 و پیش قدمی استان فارس در مقابله با فتنه و نمایش حمایتشان از ارزش های دینی و مسائل اسلامی، افزود: برآوردها حضور بیش از 40 میلیون نفر از مردم در راهپیمایی روز 9 دی سال 88 را بیان می کرد.

بیانی، 9 دی را لبیک به امام حسین (ع) دانست که مردم دائما در نجواها و زمزمه هایشان در زیارت عاشورا می خوانند و ادامه داد: حضور مردم در حماسه 9 دی، ابراز تنفر از همه دشمنان داخلی و خارجی، ابراز وفاداری به شهدا و لبیک به مقام عظمای ولایت و یوم الله بود و باید 9 دی را در تاریخ گرامیداشت و نباید از کنار آن گذشت و عادی با آن برخورد کرد.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس همچنین به تشریح برنامه ریزی دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی پرداخت و گسترش فساد اقتصادی و اخلاقی، ترویج مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر را مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

بیانی مهمترین معضل جامعه امروز را فساد اقتصادی معرفی و اظهار کرد: باید حریت رسانه ای وجود داشته باشد و مفاسد اقتصادی را فارغ از جناح بندی های سیاسی فریاد زد چرا که فساد اقتصادی مردم را نسبت به نظام ناامید می کند.

وی آلوده کردن جوانان و برخی اندک از مسوولان به فساد اخلاقی را از دیگر برنامه های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد و آلودگی مسوولان را عاملی در ناتوان شدنشان در خدمت به مردم خواند.

این مقام مسئول اظهار داشت : ترویج و توسعه مصرف مشروبات الکلی و نیز مواد مخدر از دیگر برنامه های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است که در این خصوص نیز رسانه ها باید هوشیار باشند.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه شرایط امروز جمهوری اسلامی بسیار حساس است گفت:شرایط امروز کشور براستی که شرایط بدر و خندق است و همه کفر در کسوت رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر اسلام و حق که مصداقش جمهوری اسلامی ایران است، قرار گرفته است.

بیانی ادامه داد: شرایط امروز بسیار حساس است ، اگر برغم همه مشکلات، نظام اسلامی بتواند بر کفر غلبه کند، برای مدت طولانی کفر و باطل را ضعیف کرده است و به حاشیه خواهد برد و اگر کفر موفق شود حق را ضعیف کند، چندین قرن طول می کشد تا بار دیگر جبهه حق جان بگیرد.

وی به مذاکرات ژنو اشاره کرد و افزود : تلاش فراوانی صورت می گرفت تا مقام معظم رهبری را مخالف با این مذاکرات نشان دهند اما با تدبیر ایشان و در دو دیداری که رئیس جمهور به دیدارشان رفتند دو نکته را متذکر شدند که یکی خوش بین نبودن ایشان به رفتار غرب و همچنین پیگیری مذاکرات در صورتی که دولت بتواند امتیاز بگیرد، بود.

بیانی به اتفاقاتی در موضوع سیاست خارجی در دولت های پیشین و فعلی اشاره کرد که شایسته ایران نبود و افزود:در دولت احمدی نژاد،یکی از مسوولان در زمان مذاکرات عنوان کرد که در شرایط شعب ابی طالب هستیم که با عنوان این مطلب، تحریم دشمن علیه ایران تشدید و هدفمند شد که رهبری وارد شدند و گفتند امروز در شرایط بدر و خیبر قرار داریم.

وی ادامه داد:در دولت روحانی و در زمانی که تیم مذاکره کننده در حال بحث و گفت و گو بود، عنوان شد که خزانه خالیست که این مساله باعث کارشکنی دشمنان شد و در آنجا نیز اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بیش از 50 هزار بسیجی نبود، قطعا تسهیلی در روند مذاکرات ایجاد نمی شد و این مذاکرات به نتیجه نمی رسید.