فرمانده سپاه فرودگاه‌های استان هرمزگان از پیدا شدن جسد 3 سرنشین هواپیمای جت فالکون 20 در حوالی جزیره کیش خبر داد

محمد شهرکی دراین خصوص اظهار کرد: این هواپیما ابتدا با تعداد ۹ سرنشین از فرودگاه کیش به منظور انجام ماموریت چک راداری به آسمان می‌رود و پس از انجام بخشی از این ماموریت، در فرودگاه کیش به زمین نشسته و تعداد ۵ سرنشین آن هواپیما را ترک می کنند.

وی با اشاره به اینکه این هواپیما پس از سوخت‌گیری مجددا به هوا می رود، افزود: دقایقی پس از پرواز مجدد این جت فالکن، هواپیما به علت نامعلومی دچار سانحه می‌شود.

شهرکی با بیان اینکه این هواپیما در ۴ مایلی شمال شرقی جزیره کیش به درون آب سقوط می‌کند، خاطرنشان کرد: تاکنون جسد ۳نفر از سرنشینان این هواپیما کشف شده است.

فرمانده سپاه فرودگاه‌های استان هرمزگان تصریح کرد: درحال حاضر نیروهای جستجو برای یافتن جسد چهارم ادامه دارد.

براساس این گزارش، این هواپیما در ساعت ۱۸ و ۴۶ دقیقه دچار سانحه شده و طبق اعلام معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، پس از وقوع سانحه بلافاصله تیم بررسی این سازمان به محل سقوط هواپیمای جت فالکن ۲۰ اعزام شد.

 

اسامی چهار سرنشین هواپیمای سانحه‌دیده مشخص شد

یک منبع مطلع اظهار کرد: اجساد متلاشی شده هر چهار سرنشین هواپیمای هواپیمای سانحه دیده کیش پیدا شده است.

براساس این گزارش، اسامی این افراد به شرح زیر است:

۱- موسوی

۲- وطرانی

۳- جلالی

۴- عامری

براساس این گزارش، یک فروند هواپیمای جت فالکون ۲۰ متعلق به سازمان هواپیمایی کشور در ساعت ۱۸ و ۴۶دقیقه عصر امروز در حوالی جزیره کیش دچار سانحه شد.

این هواپیما پس از بروز نقص فنی، از برج مراقبت فرودگاه بین المللی کیش درخواست فود اضطراری می کند اما به دلیل باز نشدن چرخ‌های هواپیما، به ناچار خود را از محدوده جزیره دور می‌کند و در فاصله ۴ مایلی شمال شرقی جزیره سقوط می‌کند.

منبع : پایگاه خبری هرمز