به منظور هماهنگي و ارائه خدمات بانکي بهتر و بيشتر به شرکت فولادمبارکه اصفهان‌، مديرعامل، معاونين و مديران بانک صادرات با مديرعامل، معاون اقتصادي و مالي و مديران حوزه مالي فولادمبارکه اصفهان ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش مبارکه نا، به منظور هماهنگي و ارائه خدمات بانکي بهتر و بيشتر به شرکت فولادمبارکه اصفهان‌، مديرعامل، معاونين و مديران بانک صادرات با مديرعامل، معاون اقتصادي و مالي و مديران حوزه مالي فولادمبارکه اصفهان ديدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرنامه فولاد،‌ دکتر محمدرضا پيشرو مديرعامل بانک صادرات ايران و هيئت همراه، با حضور در شرکت فولادمبارکه از نزديک با مديرعامل بزرگترين توليدکننده فولاد خاورميانه ديدار و گفتگو کرد و شرايط و امکانات بانک صادرات را براي همراهي با فولادمبارکه در قالب سيستم بانکي تشريح نمود.
مديرعامل بانک صادرات با اشاره به پيشرو بودن شرکت فولادمبارکه اصفهان در صنعت فولادکشور گفت: فولادمبارکه اصفهان به عنوان بزرگترين فولادساز خاورميانه توانسته است سهم قابل توجهي از توليد فولاد کشور را به خود اختصاص دهد و در اين زنجيره، سيستم هاي بانکي نيز بايد به وظيفه خود در قبال اين مجتمع عظيم توليدي به خوبي عمل کنند. در اين راستا، بانک صادرات با دارا بودن امکانات و سرمايه مناسب آماده همکاري همه جانبه با فولاد مبارکه است تا دغدغه هاي تأمين منابع مالي اين بنگاه اقتصادي در کوتاه ترين زمان ممکن با استفاده از امکانات مالي اين بانک مرتفع گردد.
در حاشيه اين نشست اميرحسين نادري معاون اقتصادي و مالي شرکت فولاد مبارکه اصفهان درخصوص اين ديدار اظهار داشت: بانک صادرات ايران يکي از شرکاي تجاري فولاد مبارکه اصفهان بوده و دومين بانک به لحاظ ارتباطات تجاري با اين شرکت محسوب مي‌شود. وي افزود: ساختار فروش شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صورتي است که مشتريان اين شرکت، ابتدا به بانک ها مراجعه كرده و اعتبارات اسنادي داخلي را به نفع فولاد مبارکه گشايش مي‌نمايند و بعد از حمل جنس وجه آن توسط بانک دريافت شده و سپس به فولادمبارکه پرداخت مي‌گردد.
نادري با اشاره به اينکه فولادمبارکه و بانک صادرات روابط بسيار مناسبي با هم دارند افزود: بانک صادرات داراي بدنه کارشناسي قوي بوده و بعد از بانک ملي بزرگ ترين شبکه بانکي کشور را داراست و در حال حاضر اعتبارات مناسبي را براي فولادمبارکه تخصيص داده و آقاي دکتر پيشرو مديرعامل اين بانک نيز که يکي از مديران اقتصادي صنعتي کشور محسوب مي‌شوند عنايت خاصي به مجموعه‌هاي صنعتي به خصوص فولاد مبارکه داشته اند و امروز با حضور در فولاد مبارکه از نزديک شاهد روند توليد در اين بنگاه عظيم صنعتي بودند. به يقين با حضور ايشان و برگزاري اين نشست همکاري‌هاي دوجانبه بيش از پيش قوت خواهد گرفت.