فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه ۱۲۷ عنوان برنامه شهرستانی درهفته بسیج به اجرا در خواهد آمد و بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح حوزه و پایگاه محلی و اقشاری اجرا خواهد شد.

به گزارش مبارکه نا؛ سید فضل اله بهرامی فرارسیدن هفته بسیج این هفته را به خدمتگزاران این سازمان ده ها میلیونی تبریک گفت و بیان داشت: بسیج نه یک کلمه، بلکه در معنای واقعی آن یک ارزش والایی است که برگرفته از چهار عنصر کلمه ای شامل بصیرت، سازمانده، یاری و خدمت و جهاد تبیین، است.

 

وی همچینن بیان داشت: هنگامی که با دستور امام خمینی بسیج در 5 آذر 1358 بنیان نهاده شد این سازمان اهمیت و جایگاه خود را در بین اقشار مختلف جامعه نشان داد که چگونه خدمتگزار مردم و ملت می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه افزود: مطابق با گفته حضرت امام خمینی (ره) در مورد بسیج که فرمودند بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند، همه ما خدمتگزاران در این سازمان به مردم هستیم و نباید یک لحظه از این نکته غافل شویم و تا لحظه آخر در این راه قدم برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج یک مکتب عاشورایی است، گفت: هویت و حقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا تناسب وجود دارد.

 

بهرامی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام با هدف قرار دادن ارزش های ملت قصد از بین بردن آن را دارند، گفت: امروز شاهد اتفاقات اخیر در کشور هستیم که با اتفاقات سال های گذشته تفاوت بسیار دارد.

 

وی افزود: مطابق با سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران برنامه ریزی و تنظیم کرده است و در حال اجرای آن است و این نکته که این جنگ دیگر فتنه نیست چرا که صحنه کاملا روشن است و نباید در آن اغماض کرد چون حق و باطل کاملا نهان و آشکار است. اما همه ی ما خدمتگزاران در بسیج با تمام قوا در مقابل آن ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد آنان در این پروژه به موفقیت دست یابند.

 

بهرامی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه جنگ از حالت نظامی به جنگ های نرم و سایبری کشیده است، گفت : جهاد تبیین مهم ترین نکته ای است که امروز در جامعه لازم و ملزوم است ما انجام دهیم چرا که جنگ امروز هدف آن افکار و اندیشه های مردم است . وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین مقدمه ای برای اصلاح ، تحول و مطالبه گری است گفت : باید در این زمینه آگاهی و بصیرت مردم افزایش یابد چرا که فراموش کردن این نکات عاملی است برای نفوذ دشمن بر جامعه ایران و افکار مردم .

 

در پایان وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج بیان کرد: 127 عنوان برنامه شهرستانی در این هفته اجرا خواهد شد و بیش از 100 برنامه در سطح حوزه و پایگاه محلی و اقشاری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

وی به چند نمونه از برنامه های شاخص اشاره داشتند که شامل: همایش زنان تمدن ساز، همایش دختران حاج قاسم، پویش حجاب، برنامه شکوه و اقتدار بسیج، دیدار از خانواده های شهدا، مسابقات بومی و محلی، نشست های جمعی با فرماندهان پایگاه های بسیج، برگزاری جشنواره مالک اشتر و کارگاه های تحکیم مبنای خانواده اشاره کرد.