نشست خبری اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت با فرماندار شهرستان مبارکه

به گزارش مبارکه نا : نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه ی شهرستان مبارکه در اولین روز از هفته ی دولت برگزار شد .

فرماندار در این نشست ضمن گرامیداشت هفته ی دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت : امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر ، به منزله تداوم راه این بزرگواران بوده و تبیین زندگانی کوتاه اما پرخیر و برکت آن‌ها چراغی فراروی همه انسان‌ها است و نام و یاد آنها ، برای تمامی مسئولان و مردم، یادآور خدمت بی‌منت و صادقانه برای رضای الهی است.

مهندس حسینی در ادامه افزود : رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سالهای اخیر ، همواره بر اهمیت جهاد تبیین تاکید دارند و در همین راستا ، تبیین اقدامات دولت مردمی سیزدهم از وظایف مهم و خطیر شما اصحاب رسانه است.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر ، رسیدگی به مشکلات مردم و تحقق مطالبات آنها در صدر اولویت ها قرار دارد و مسئولان در همه ی سطوح باید با مردم تعامل داشته و در جریان درخواست های آنها قرار بگیرند و تمام تلاش خود را برای حل آن به کار گیرند.

فرماندار ضمن تبریک روز پزشک و تقدیر از زحمات مدافعان سلامت از زمان شیوع کرونا تا به امروز گفت : شهرستان مبارکه از آغاز موج هفتم کرونا تا به امروز خوشبختانه هیچ فوتی نداشتیم و امیدواریم تا پایان آن نیز شاهد فوت هیچکدام از همشهریان نباشیم.

مهندس حسینی در ادامه اظهار داشت : با توجه به اخذ مجوز برگزاری کنگره سرداران و 600 شهید شهرستان ، امیدواریم با مجموعه اقداماتی که تابه حال انجام شده ، این رویداد فرهنگی در هفته ی دفاع مقدس با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود و شاهد اثرات و برکات آن در شهرستان باشیم..

وی با اشاره به برخی پروژه ها و طرح های عمرانی انجام شده و درحال انجام شهرستان گفت : در هفته ی دولت امسال ، 33 پروژه ی در دست اقدام به بهره برداری خواهد رسید که برای 765 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

فرماندار در ادامه افزود : برای اجرای این پروژه ها بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که بخشی از آن توسط دولت و بخش دیگر آن توسط خصوصی تامین شده است.

حسینی همچنین تصریح کرد : 46 واحد صنعتی در شهرستان که راکد و نیمه فعال بودند ، با پیگیری های انجام شده در حال بازگشت به خط تولید و فعالیت کامل خود هستند.