اختتامیه دومین جشنواره به توان خدا با حضور خواننده ارزشی اثر سلام فرمانده در شهرستان مبارکه به همت حوزه بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش مبارکه نا؛آیین اختتامیه دومین جشنواره به توان خدا برای دومین سال پیاپی با حضور فرماندهی و جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،حجت الاسلام دکتر صانعی امام جمعه شهر دیزیچه ،حجت الاسلام مرادی ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، معاونت محترم نیروی انسانی فولاد مبارکه،مدیر محترم روابط عمومی فولاد و رئیس محترم تشریفات فولاد و فرزندان روزه اولی پرسنل فولاد مبارکه به همراه خانواده هایشان با حضور ارزشمند حاج ابوذر روحی خواننده اثر سلام فرمانده ،اجرای مصطفی صالحی ،محمدطاها صالحی و سخنرانی حجت الاسلام کاردان پور کارشناس مذهبی حوزه کودک و نوجوان و حضور حافظ کل قرآن کریم سرکار خانم صالحی برگزار شد.
در حاشیه این مراسم سرهنگ کریمی گفت:
این طرح به همت حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

وی با بیان این که بدون شک نخستین تجربه روزه‌داری برای هر مؤمنی خاطره‌انگیز است، افزود: این در حالی است که دختران 9 ساله و پسران 15 ساله‌ای که به سن تکلیف رسیده‌اند، مشتاقانه روزه می‌گیرند تا وجه تازه‌ای از عبودیت و بندگی را تجربه کنند.

کریمی تأکید کرد: در این مسیر برخی نهادهای فرهنگی با برگزاری برنامه‌های معنوی تلاش می‌کنند خاطره زیبایی از روزه‌داری را برای دختران و پسران مکلّف برجای بگذارند چراکه تجربه نخستین روزه در زندگی نوجوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: جذاب‌تر کردن این تجربه، آگاهی بیشتر والدین و کودکان را می‌طلبد و در واقع این وظیفه ماست که از نخستین تجربه‌های دینی کودکان خود که با سختی نخوردن و نیاشامیدن نیز همراه است، خاطرات شیرینی بسازیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه بیان داشت: این جشنواره به منظور ثبت یک خاطره شیرین از ماه مبارک رمضان برای دختران و پسران روزه‌اولی برپا می‌شود؛ مهمانی روزه‌اولی برای دختران 9 ساله و پسران 15 ساله است که به همراه پدر و مادر خود در این جشنواره حضور پیدا کردند و در پایان نیز هدایایی را به رسم یادبود دریافت خواهند کرد .

سرهنگ کریمی با تبریک به روزه اولی ها اظهار داشت: پدران و مادران این نوگلان با دادن لقمه حلال و‌شیر حلال و تربیت صحیح و اسلامی آنها را به خط اسلام وارد کردند و امسال موفق به روزه داری شدند.
وی خاطرنشان کرد: نوجوانان باید همواره قدردان زحمات پدر و مادر خود باشند و احترام خاصی و‌ ویژه‌ای برای آنها قائل شوند.

سرهنگ کریمی گفت: در سال های گذشته با تلاش کارگران و پرسنل فولاد مبارکه و با وجود تحریم های ناجوانمردانه غرب، بحمدالله خللی در عزم صنعتگران فولاد وارد نشده است.
وی افزود: بفرموده رهبر معظم انقلاب، کارگران، رزمندگان خط مقدم صنعت و مهندسان بعنوان افسران این جبهه هستند که وظیفه خود را بخوبی و شایستگی انجام می دهند.
وی ادامه داد: فولاد مبارکه امسال ۲۹ رکورد زده که جای تبریک فراوان دارد و باید از تلاش و کوشش پرسنل این مجموعه صنعتی قدردانی کرد.
وی ضمن تبریک بمناسبت روز کارگر به برنامه های حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان اشاره کرد و گفت: این حوزه برنامه های متنوع و ویژه ای را بمناسبت روز کارگر و هفته کارگر پیش بینی کرده است .

عکاس:مرتضی صالحی