اولین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش در سال 1401 با حضور صفری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شفیع زاده رئیس اداره اموزش وپرورش برگزار گردید.

به گزارش مبارکه نا؛ اولین جلسه  ستاد شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش در سال 1401 با حضور صفری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شفیع زاده رئیس اداره اموزش و پرورش به‌همراه معاون و کارشناس آموزش بنیاد شهید در سالن جلسات اداره آموزش وپرورش شهرستان مبارکه  برگزار گردید.
شفیع زاده خاطر نشان کرد: اجرای آموزش حضوری دانش آموزان بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و عناوین بهداشت محیط فردی، استفاده از ماسک وتهویه کلاسها همراه است.
وی افزود بازدید از مدارس باید بصورت مستمر انجام و دانش آموزان بصورت تدریجی از فضای مجازی فاصله و به سمت فضای حضوری در کلاس‌ها سوق پیداکنند.
صفری ضمن گرامیداشت  یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای شهرستان از پیگیری‌های مستمر در امر رسیدگی به آموزش و تحصیل فرزندان شاهد قدردانی و بیان نمود: جلسات ستاد شاهد بصورت مستمر برگزار گردد و از نظرات معلمان نیز در این راستا استفاده شود.

وی همچنین افزود در هفته بزرگداشت مقام معلم بازدید از مدارس شاهد وتقدیر از مدیران وکادر مدرسه را خواهیم داشت.
همچنین به  تشکیل پایگاه‌های رشد برای مقاطع ابتدایی، برگزاری نماز جماعت در مدارس و تجلیل از مقام معلم به مناسبت سالروز بزرگداشت معلم  نیز اشاره کردند.