نمایندگان مردم استان اصفهان با انتقاد از عدم پخش بازی‌های آسیایی سپاهان در رسانه ملی خواستار پخش این بازی‌ها از شبکه سه شدند.

به گزارش مبارکه نا؛الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون حواشی عدم پخش بازی سپاهان از رسانه ملی اظهار داشت: تیم سپاهان برای بازی‌های آسیایی به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران  شرکت کرده است اما پخش بازی‌ها از شبکه ۳ سیما اتفاق نمی‌افتد و تنها از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیگیر این موضوع بودم و پاسخی که گرفتم این بود که این بازی‌ها هیچ زمانی مگر در زمان بازی تیم‌های استقلال یا پرسپولیس پخش نمی‌شده و پس از ورود به مرحله بعد پخش خواهد شد، توضیح داد: معتقدم این نگاه درست نیست زیرا در اینجا تیم سپاهان مطرح نیست بلکه صحبت از جمهوری اسلامی ایران است و سپاهان به‌عنوان نماینده حضور دارد.

آزاد در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی صورت گرفت و امیدوارم با نگاه تحول‌نگر و درایت آقای جبلی این موضوع حل شود.

همچنین امیرحسین بانکی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز طی نامه‌ای خواستار پیگیری این موضوع شد

همچنین زهرا شیخی دیگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در توئیتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

‏بلافاصله پس از اطلاع ازعدم پخش دیدار#سپاهان به‌عنوان نماینده ایران درلیگ قهرمانان آسیا ازشبکه ۳ موضوع را از دکتر جبلی رئیس صدا و سیما پیگیری کردم و خواستار رفع تبعیض درنگاه به تیم‌های فوتبال و توجه بیش‌تر به تیم‌های غیر پایتخت نشین شدم، بانگاه مثبت دکتر جبلی قرار شد شاهد تحول رویکرد صدا و سیما باشیم.