جلسه بررسی پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه و پژوهش سرای عقیلی با حضور دکتر صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، رئیس اداره آموزش‌وپرورش و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان برگزار شد.

به گزارش مبارکه نا؛جلسه بررسی پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه و پژوهش سرای عقیلی با حضور دکتر صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، رئیس اداره آموزش‌وپرورش و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های پروژه‌های آموزش‌وپرورش مبارکه، پژوهش سرای عقیلی است که خیر چندین سال قبل تعهد خود را انجام داده بود و بیش از ۱۰ سال است که کلنگ زنی این پروژه می‌گذرد اما به دلیل عدم توجه مسئولان این پروژه به نتیجه نرسیده است و باعث عدم ورود دیگر خیرین به پروژه‌های مانند این می‌شود.

وی افزود: آقای عقیلی، خیر این پژوهش سرا وظیفه خود را انجام داده است و مسئولان باید این پروژه را تکمیل کنند که این پژوهش سرا برای شهرستان بسیار سودمند است.

وی بیان کرد: هنرستان تلاش، سالن ورزشی دهنو، ساختمان کلینیک فرهنگیان، مجتمع آموزشی شهر کرکوند، آموزشگاهی در مبارکه و زیباشهر پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش‌وپرورش شهرستان است که با پیگیری از طریق خیرین مدرسه ساز و همچنین وزارت آموزش‌وپرورش به دنبال تکمیل آن ها هستیم.