دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مبارکه نا؛دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و گل‌گهر سیرجان، امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان گذاشتند که سپاهان با پیروزی در این بازی جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت می‌کند و گل‌گهر در صورت برتری می‌تواند به رده‌های بالای جدول چشم بدوزد؛ اما حاصل ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم تساوی صفر بر صفر بود.

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی (دقیقه ۷۵_ سید محمدرضا حسینی)، فرشاد احمدزاده (دقیقه ۸۶ _ میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تیم گل‌گهر: محسن فروزان، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، شایان مصلح (دقیقه ۶۰ – میلاد زکی‌پور)، مهران گلزاری، فرشید باقری، امین امین پورعلی، کی‌روش استنلی، امین قاسمی نژاد (دقیقه ۸۱ _ رضا شکاری)، مرتضی تبریزی (دقیقه ۶۰ _ سعید صادقی).
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

تیم داوری: داور: موعود بنیادی‌فرد، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر، داور چهارم: حسین زمانی

گل‌ها: –

گزارش بازی

نیمه اول: شاگردان نویدکیا، طبق معمول بازی را بهتر آغاز کردند و سعی داشتند در دقایق ابتدایی با استفاده از عنصر غافلگیری دروازه گل گهر را تهدید کنند. طلایی پوشان با همان سبک همیشگی خود یعنی پاس‌های کوتاه و نفوذ از کناره‌ها سعی در کنترل بازی به سود خود داشتند و گل گهر نیز با پرس از بالا و پاس‌های عمقی قصد شکستن نظم تیمی سپاهان را داشت. سپاهانی‌ها در این نیمه ضربات شروع مجدد بسیاری به دست آوردند، اما نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند و در گل زنی ناتوان بودند. از طرفی گل گهر نیز روی ضدحملات چند موضعیت خوب داشتند که رشید مظاهری اجازه گل زنی به این تیم را نداد.

نیمه دوم: بازی در این نیمه با آب و تاب کمتری آغاز شد و شاهد بازی جذابی از دو تیم در دقایق ابتدایی این نیمه نبودیم. با این حال گل گهری‌ها با تعویض‌های قلعه‌نویی در یک ربع ابتدایی این نیمه بازی بهتری به نمایش گذاشتند و توپ و میدان را اختیار داشتند. با این حال هیچ از دو تیم در خلق موقعیت‌های جدی توانمند نبودند تا نیمه دوم این بازی کسل‌کننده و کم اتفاق دنبال شود. تعویض‌های دو تیم در دقایق پایانی نیز تغییری در روند بازی ایجاد نکرد.

دقایق حساس

*دقیقه ۱: نفوذ شهباززاده به محوطه جریمه حریف، با هشیاری مدافعان گل گهر دفع شد.

*دقیقه ۲: نفوذ نورافکن و سانتر روی در محوطه جریمه به مغانلو رسید، اما سهرابیان توپ مغاملو را دفع و آن را به کرنر فرستاد.

*دقیقه ۹: سپاهانی‌ها صاحب یک ضربه پشت محوطه جریمه شدند و نورافکن این توپ را مستقیم به دروازه گل گهر زد که فروزان با یک واکنش دیدنی اجازه نداد توپ به گل تبدیل شود.

*دقیقه ۱۲: ارسال قاسمی‌نژاد روی سر تبریزی ننشست تا این تیم یک موقعیت خوب را به هدر دهد.

*دقیقه ۱۴: بار دیگر سپاهان پشت محوطه جریمه گل گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این توپ با ضربه مستقیم مغانلو از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

*دقیقه ۱۷: ضربه والی محمد کریمی از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه فروزان پیدا نکرد.

*دقیقه ۲۲: ضربه سرکش قاسمی‌نژاد به شکل خطرناکی از روی دروازه مظاهری به بیرون رفت.

*دقیقه ۲۹: روی سانتر زیبای بازیکنان گل‌گهر، قاسمی نژاد با مظاهری تک به تک شد اما این توپ با سوپرواکنش رشید به کرنر رفت.

*دقیقه ۳۶: ضربه آرام قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه در آغوش مظاهری آرام گرفت.

*دقیقه ۴۱: دو موقعیت متوالی، اولی توسط مغانلو و دومی توسط نورافکن برای سپاهانی‌ شکل گرفت که با کم دقتی مهاجمان سپاهان این توپ راهی به دروازه گل گهر نداشت.

*دقیقه ۴۸: شوت شهباززاده با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

*دقیقه ۵۸: گل گهری صاحب یک ضربه کرنر شدند که این موقعیت با مقاومت مدافعان سپاهان دفع شد.

*دقیقه ۷۵: پیش از اینکه پاس در عمق گل گهری‌ها به مهاجم این تیم برسد، مظاهری درازکش توپ را در اختیار گرفت تا از یک موقعیت خطرناک جلوگیری کند.