سرمربی سابق تیم سپاهان گفت: سپاهان امسال باید برنامه‌های خودش را پیاده کند و بدون اهمیت به نتایج دیگران راه خود را طی کند و امیدوار به ادامه مسابقات باشد.

به گزارش مبارکه نا؛حسین چرخابی با تمجید از عملکرد تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: سپاهان مقابل نساجی نسبت به هفته‌های گذشته بازی با برنامه‌تری از خود به نمایش گذاشت و هوشیارانه بازی کرد و در این مسابقه با روش‌های مختلف به گل رسید. گل اول حاصل هوشیاری و تکل خوب هافبک سپاهان بود که از اشتباه بازیکن حریف استفاده کرد و توانستند با یک حمله سریع به گل برسند.

وی ادامه داد: سپاهان پس از گل اول هوشیارانه عقب نشست و مالکیت توپ را به نساجی واگذار کرد و به دنبال فرصت برای توپ‌گیری و حمله بود و با استفاده از همین برنامه هم توانستند به گل دوم دست پیدا کنند. در نهایت گل سوم هم بر روی یک ضد حمله اتفاق افتاد که با حرکت و پاس خوب میلاد جهانی و حضور به موقع دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رسید. این نشان می‌دهد که تیم محرم نویدکیا در این دیدار کاملا با برنامه فوتبال بازی می‌کرد و ثمره آن را هم دید.

سرمربی سابق سپاهان در مورد شرایط طلایی‌پوشان در ادامه لیگ متذکر شد: سپاهان امسال باید برنامه‌های خودش را پیاده کند و بدون اهمیت به نتایج دیگران راه خود را طی کند و امیدوار به ادامه مسابقات باشد.

وی با بیان اینکه باید مسابقات سپاهان با تیم‌های قدرتمند لیگ را هم دید تا بتوان در مورد شرایط تیم نظر داد، افزود: تیم‌های فجرسپاسی و نساجی چندان قدرتمند نبودند و بر اساس نتایج این دو بازی نمی‌توان در مورد عملکرد سپاهان به طور قطعی نظر داد. به نظرم برای اظهارنظر قطعی در این مورد باید عملکرد سپاهان مقابل تیم‌های قدرتمند را مدنظر قرار داد و جدال با رقبای قوی‌تر میزان تغییرات سپاهان را نسبت به نیم‌فصل نخست مشخص خواهد کرد، به طور مثال بازی هفته آینده سپاهان با گل‌گهر جدال سختی است و این مسابقه تفاوت‌های سپاهان با نیم‌فصل نخست را نشان خواهد داد.

چرخابی با اشاره به تصمیم مدیران تیم‌های اصفهانی برای ایجاد ثبات در این تیم‌ها، خاطر نشان کرد: مخالفت با استعفای نویدکیا و حمایت از وی یکی از اقدامات خوب باشگاه سپاهان بود، البته این مسئله درمورد باشگاه ذوب‌آهن نیز صدق می‌کند که به پای مهدی تارتار ماندند و حال هر دو تیم به شرایط خوبی رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: فصل آینده قهرمانان آسیا هنوز مشخص نیست که تحت چه شرایطی و چگونه برگزار می‌شود و با توجه به‌ قوانین و شرایط حرفه‌ای چه تیم‌هایی می‌توانند در آن مسابقات شرکت کنند، با این توصیف سپاهان و ذوب‌آهن باید شرایط خوب خودشان را حفظ کنند و به سهمیه آسیا امیدوار باشند.

سرمربی سابق سپاهان گفت: سپاهان و ذوب‌آهن در آکادمی‌شان امکانات خوبی دارند و برای تامین هزینه‌هایشان با مشکل خاصی روبه‌رو نیستند، به هر دو باشگاه اصفهانی توصیه می‌کنم که به تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه نگاه ویژه‌ای داشته باشند و برای پیشرفت آکادمی باشگاه تلاش کنند. در است که لیگ و فوتبال ما حرفه‌ای شده اما فراموش کردن استعدادها و بازیکنان خوب شهر اصفهان خیلی زیبنده آکادمی دو باشگاه نیست با پیشرفت آکادمی باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان می‌توانیم آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری خوبی روی فوتبال اصفهان انجام دهیم./تسنیم