نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: پتانسیل صنعت و دانشگاه باید در شهرستان در کنار هم قرار بگیرد تا مشکلات شهرستان و استان و حتی کشور رفع شود؛ تمام تلاش را می‌کنیم تا با اجرای موفق طرح ملی بذر دانشگاه مجلسی، یک گزارش کاملی خدمت مقام معظم رهبری ارائه دهیم.

به گزارش مبارکه نا؛قائم مقام دانشگاه، مسئول نهاد رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، رئیس سازمان بسیج اساتید استان و رئیس دانشگاه آزاد مبارکه و رئیس جدید دانشگاه مجلسی با دکتر صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص مسائل دانشگاه آزاد مبارکه و مجلسی گفت‌وگو کردند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل دانشگاه آزاد در شهرستان خوب است که با حمایت مسئولان استان در آینده نزدیک بتوانیم از این پتانسیل نهایت استفاده را انجام دهیم.

دکتر صالحی با بیان اینکه مشکلات زیادی در دانشگاه آزاد مبارکه داشتیم که با حضور رئیس جدید، مشکلات یکی‌یکی حل شد و روند قانونی خود را طی کرد، اظهار کرد: نگرانی بعدی ما دانشگاه مجلسی است که این دانشگاه روزی با چهار و پنج هزار دانشجو یک قطب مهمی در شهرستان مبارکه بود اما متأسفانه مشکلات این واحد بسیار زیاد شد و امروز دیگر دانشجویی ندارد اما با ایجاد طرح ملی بذر امیدواریم مشکلات این مجموعه هم حل شود.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم کشور تأمین بذر بومی است، رهبر انقلاب به طرح ملی بذر نظر مثبت دارند و تمام تلاش این است که با رفع مشکلات سر راه و پیشرفت این طرح بتوانیم کشور را در این زمینه خودکفا کنیم و شادی را در دل رهبر معظم انقلاب رقم بزنیم.

نماینده مبارکه با توضیح اینکه از ابتدا روی این طرح نظر ویژه داشتم و تمام تلاش را در سطح استان و کشور برای پیشرفت این پروژه انجام می‌دهم؛ بیان کرد: مجری این طرح از وضعیت خوب آب‌وخاک مجلسی برای کاشت انواع بذر خبر داد؛ زمانی که خداوند آب‌وخاک مناسب را در این منطقه قرار داده است، ما باید با استفاده از پتانسیل صنایع از این طرح نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد مجلسی با دو ویژگی کارگاه‌ها و تجهیزات فنی و طرح ملی بذر جایگاه ویژه‌ای در شهرستان و استان دارد و با هماهنگی با مدیرعامل برخی از صنایع شهرستان قرار شد که از این طرح‌ها حمایت شود.

دکتر صالحی خاطرنشان کرد: پتانسیل صنعت و دانشگاه باید در شهرستان در کنار هم قرار بگیرد تا مشکلات شهرستان و استان و حتی کشور رفع شود؛ تسهیلات این مجموعه را در تهران پیگیری کردیم و تمام تلاش را می‌کنیم تا با اجرای موفق طرح ملی بذر دانشگاه مجلسی، یک گزارش کاملی خدمت مقام معظم رهبری ارائه دهیم.