تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان لیگ پیشکسوتان استان اصفهان شد.

به گزارش مبارکه نا؛ دیدار فینال بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ون پارس نقش جهان به دلیل عدم حضور تیم ون پارس با نتیجه ۳ برصفر به سود سپاهان اعلام شد تا به این ترتیب تیم سپاهان قهرمان پیشکسوتان فوتبال اصفهان شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: امروز باشگاه ها باید یکی از رسالت های اجتماعی و فرهنگی خود  در حوزه پیشکسوتان را انجام دهند و دراین عرصه دقت‌نظر، توجه، برنامه ریزی و حمایت‌های لازم را داشته باشند .

محمدرضا ساکت بیان داشت: لیگ‌برتر پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان مسابقات جذابی بود که باعث شد شاهد حضور تعداد زیادی از مو سفیدان فوتبال اصفهان باشیم.

وی افزود:  هویت بخشی به پیشکسوتان و همچنین احترام به این چهره‌های فرهیخته که هر کدام قهرمانان بزرگ زمانشان بوده‌اند اهمیت زیادی دارد.

وی تاکید کرد: این اقدام هیئت فوتبال استان اصفهان باعث شد که نام، یاد و خاطرات این چهره‌ها زنده شود و از آنجایی که برگزاری این مسابقات در ورزشگاه تختی بود تداعی گر خاطرات زیبایی برای پیشکسوتان شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان تاکید کرد: تیم داری در رده پیشکسوتان باید در برنامه باشگاه ها قرار گیرد چرا که پیشکسوتان فوتبال اصفهان پتانسیل بالایی داشته و نیازی نیست از استان‌های دیگر پیشکسوتان را به مسابقات استانی بیاوریم.

ساکت در ادامه بیان داشت: این مسابقات نشان داد درست است پیشکسوتان اگرچه از مسابقات قهرمانی بانشسته شده اند؛ اما تمرین و تلاش را رها نکرده‌اند و هنوز سبک‌های خاص فوتبال را می دانند.

وی افزود: امکانات و تجهیزات ورزشگاه تختی که هیئت فوتبال استان در اختیارمان قرار داده بود را ترمیم کرده و برای این مسابقه آماده کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین در خصوص میزبانی تیم ملی گفت: ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش‌جهان  استاندارد و بسیار مجهز است بنابراین آمادگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد.