کارشناس مسائل سیاسی دستور وزیر کشور برای عزل سرپرست فرمانداری رفسنجان که در برابر سؤال خبرنگاری با بی احترامی با وی برخورد کرده بود، را نشانه استقرار یک دولت انقلابی دانست که با دولت قبل که در ظاهر دم از حقوق شهروندی و حرف‌های دهن پرکن این چنینی زده و در عمل منتقدان را بی‌شناسنامه، ترسو، بی‌عقل و غیره خطاب می‌کرد تفاوت دارد.

به گزارش مبارکه نا؛با بیان این که با وجود این که رئیس جمهور کنونی و گذشته ایران هر دو معمّم بودند اما از تفاوت‌های اساسی و بسیار زیاد در دیدگاه و منش این دو رئیس جمهور سخن به میان آورد.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دولت قبل با پیاده کردن حاکمیتی غیرانقلابی در کشور و غرب زدگی، سبب عقب افتادگی‌های متعدد در عرصه‌های مختلف و به وجود آمدن مشکلات متعددی برای کشور و مردم شد که در نتیجه آن جایگاه کشور در بین ملت‌‌های جهان تنزّل پیدا کرده و در داخل کشور موجب بی‌اعتمادی و ناامیدی مردم نسبت به نظام شد.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور قبل با این عنوان که «دوران انقلابی گری گذشته است» یا این که «وظیفه نیروی انتظامی حفظ شئونات اسلامی نیست بلکه تنها وظیفه دارد امنیت مراسمات را حفظ کند[مراسماتی نظیر رقص و اوازه خوانی زنان به اسم تئاتر و هنر و …]» افزود: دولت حسن روحانی، دولتی بود که فاصله بسیار زیادی با آرمان‌ها و روش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشت و حتی در ظاهر نیز تلاش نمی‌کرد خود را انقلابی و جزئی از گفتمان جمهوری اسلامی نشان دهد.

این دانش آموخته دکترای علوم سیاسی گفت: در دولت قبل در حالی که با حرف‌های دهن پراکنی نظیر برگرداندن اعتبار به پاسپورت ایرانی، حقوق شهروندی و غیره دم از احترام به حقوق مردم زده می‌شد اما بارها شاهد بی‌احترامی رئیس جمهور و اعضای دولت به مردم چه به صورت غیرمستقیم با عملکردشان و چه به صورت مستقیم و رودررو بودیم اما در دولت سیدابراهیم رئیسی عملاً این احترام را مشاهده می‌کنیم و اقدام اخیر وزیر کشور در عزل سرپرست فرمانداری رفسنجان به خاطر برخورد بی ادبانه با یک خبرنگار در همین جهت است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه استان مسیر دولت را مسیر انقلابی گری و خضوع نسبت به مردم و محرومیت زدایی دانست و چشم انداز آن را چشم انداز روشنی بیان کرد که با وجود مشکلات عدیده‌ای که در کشور به وجود آمده است خواهد توانست امید را به مردم برگرداند.

حسینی تصریح کرد: استقرار دولت اشرافی غرب زده در دو دوره قبل دستگاه اجرایی کشور، سبب شد مردم نتیجه دور شدن از انقلاب و حاکمیت لیبرال‌ها و غرب زده‌ها را در کشور مشاهده کنند.