فعالان فضای مجازی شهرستان مبارکه در دومین سالگرد شهادت سردار دلها به بیان احساسات و عواطف خود نسبت به این شهید والامقام پرداخته‌اند،اما دشمن هنوز هم از نام حاج قاسم هراس دارد و مطالب مربوط به سپهبد شهید قاسم سلیمانی حذف می شود

به گزارش مبارکه نا؛حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان واقعی در جبهه مقاومت است که توانست با کم ترین امکانات بهترین نتایج را رقم بزند ودشمن را به عقب راند همین مسئله باعث شد تا دشمن به وحشت افتاده وبه دنبال ترور او باشد.

دشمن در فضای رسانه تلاش دارد تا عملیات ترور در فضای مجازی  را هم پیش ببرد و بنا بر آنچه که مورد نظر خودش هست روایت شهادت سلیمانی را نشان دهد وبه اصطلاح حاج قاسم را در فضای مجازی هم ترور کند.

ترور حاج قاسم در فضای مجازی سیاستی است که نه در یک روز یا ماه بلکه سال ها ادامه دارد وهر سال روایت جدیدی دراین باره بیان می شود تا آنکه شهید سلیمانی چهره کم رنگی در فضای مجازی داشته باشد.

همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز های منتهی به سیزدهم دی ماه فعالان فضای مجازی در آن شدند که در پویشی با دوهشتگ Hero و قهرمان در فضای مجازی به تبیین راه و منش حاج قاسم و بیان گوشه هایی از وصیت نامه ایشان بپردازند و احساسات و عواطف شان نسبت به این  قهرمان محبوب را بیان کنند.

اما در همان ساعات اولیه ی فعالیت کاربران فضای مجازی،هشتگ های عنوان شده توسط اینستاگرام محدود شد وهیچ کدام از پست هایی که کاربران با هشتگ Hero وقهرمان با مخاطبانشان به اشتراک گذاشته بودند نمایش داده نشد و حتی صفحه هایی از کاربران فضای مجازی هم حذف شد.

امروز در فضای مجازی باید پشت پرده رسانه ها و روایت های دروغینی که به دنبال ترور مجازی شهید سلیمانی وسایر شهدای جبهه مقاومت هستند را شناخت ومتناسب با آن به گونه ای درست آگاهی عمومی را از ترفندهای دشمن افزایش داد.همچنین نباید اجازه داد با روایتهای دروغین شهید سلیمانی در فضای مجازی هم ترور شود و هر کس با هر توانی که دارد دراین راستا قدمی بگذارد.

 فعالان فضای مجازی در دومین سالگرد شهادت سردار دلها به بیان احساسات و عواطف خود نسبت به این شهید والامقام پرداخته‌اند،اما دشمن هنوز هم از نام حاج قاسم هراس دارد و مطالب مربوط به سپهبد شهید قاسم سلیمانی حذف می شود