سرمربی سپاهان گفت: در ۳۰ دقیقه ابتدایی جریان بازی را از دست دادیم اما بعد از این مدت عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش مبارکه نا؛ محرم نویدکیا پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: ما در نیمه نخست، مخصوصاً در 30 دقیقه ابتدایی نیمه، جریان بازی را از دست دادیم و بسیار عملکرد بدی داشتیم و بدون تمرکز بازی کردیم.

وی تصریح کرد: خصوصاً روی توپ‌های هوایی و دوئل‌های نفر به نفر خوب نبودیم. اما بعد از این مدت به جریان بازی برگشته و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم روندمان را به خوبی ادامه دادیم و از تمام فضاهای بازی استفاده کردیم.

سرمربی سپاهان با تاکید بر اینکه گل دوم تیمش در شرایط سالمی به دست آمده، خاطرنشان کرد: ما در نیمه دوم تلاش کردیم از مرکز زمین خوب استفاده کنیم و حتی به گل رسیدیم. به نظرم گل دوم ما سالم بود و مشکل خاصی نداشت اما متاسفانه داور گل را نپذیرفت. با این وجود ما روند خوب‌مان را حفظ کردیم اما یک توپ معمولی را در مرکز زمین لو دادیم و همان توپ با یک شوت بسیار خوب تبدیل به گل شد و نتیجه را از دست دادیم. ما بعد از دریافت گل دوم هم تلاش کردیم خوب بازی کنیم اما فایده‌ای نداشت.

وی افزود: شکست تلخی بود اما باید این واقعیت را بپذیریم که فوتبال این روزها را هم دارد و برای بازی خوب، به کسی امتیاز نمی‌دهند. مسئولیت تمام این مشکلات با من است، متاسفانه نتایج چندان خوبی به دست نیاورده و در 3 بازی شکست خورده‌ایم. سپاهان در طول فصل نهایتاً باید در 3 یا 4 بازی شکست بخورد اما متاسفانه ما در طول یازده هفته این تعداد شکست را پذیرفته‌ایم و این اتفاق تلخی است.

نویدکیا از عملکرد بازیکنانش دفاع کرده و گفت: بازیکنانم وظایف‌شان را بهترین نحو انجام می‌دهند و خواسته‌های من را در زمین پیاده می‌کنند. مسئولیت تمام این مشکلات با من است و باید قدرتمندتر از قبل مشکلات‌مان را حل کرده و رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی سپاهان درباره نحوه قضاوت “علی‌اصغر مومنی” داور بازی، متذکر شد: وقتی داور گل دوم را خطا گرفته است، من هرچقدر هم اعتراض کنم سودی به حال تیمم ندارد و نتیجه بازی رقم خورده است. وقتی  در یک بازی حساس یکی از بازیکنان ما بدون دلیل اخراج شود، کاری از دست ما برنمی‌آید. یا به طور مثال اطمینان دارم که گل اول پیکان در شرایط آفساید به دست آمد اما داور آن را پذیرفت.

وی ادمه داد: همیشه به بازیکنانم می‌گویم تا زمانی که ارسالی صورت نگرفته، عقب نروند ولو اگر به قیمت اشتباه داوری تمام شود، چون این یک در اصل فوتبال است و باید اصول فوتبال را رعایت کنیم. اعتراض در کنار زمین و یا انتقاد از عملکرد داور مشکلی را حل نمی‌کند و ترجیح می‌دهم تیمم را قوی کنم.

نویدکیا درباره میزان مصدومیت ” یاسین سلمانی” گفت: سلمانی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و پزشکان تیم در چند روز آینده می‌توانند به شکل قطعی درمورد وضعیتش نظر دهند. با این حال تا وضعیت مصدومیتش به شکلی هست که فکر می‌کنم چند هفته‌ای او را در اختیار نداشته باشیم.