در آستانه فرارسیدن شب یلدا، با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری، هزار بسته معیشتی به خانواده های تحت پوشش و نیازمندان شهرستان مبارکه اهدا شد.

به گزارش مبارکه نا؛ مهدی علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه، از توزیع هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: همزمان با شب یلدا، توزیع هزار بسته معیشتی برای خانواده های تحت پوشش و نیازمندان این شهرستان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری انجام شد.

مهدی علیزاده با اشاره به اینکه هزار بسته معیشتی، ارزشی بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان دارد، ادامه داد: هر بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، مرغ، روغن، پنیر، شکر و میوه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ هزار تومان است که به نیازمندان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه، با قدردانی از نیکوکاران که در آستانه شب یلدا و شروع زمستان، گرمابخش زندگی نیازمندان هستند، افزود: شب یلدا در چند ساعت می‌گذرد، اما اینکه با کمک به نیازمندان دل ده ها هزار خانواده شاد باشد، حال و هوای دیگری دارد، برای ادامه این مسیر، خیران و نیکوکاران می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱۲۰*۸۸۷۷* یا مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری، در رفع نیاز خانواده های تحت حمایت همراه کمیته امداد مبارکه باشند.