سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیچ تیمی در جام حذفی را نمی توان دست کم گرفت.

به گزارش مبارکه نا؛محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان‌ در نشست خبری پیش از بازی با تیم شهید اورکی اسلامشهر اظهار داشت: خیلی اطلاعات دقیقی از این تیم نداشتیم، تا این که در جام حذفی با این تیم روبرو و مجبور شدیم در این چند روز اطلاعاتی کسب کنیم.

وی ادامه‌ داد: این تیم چند هفته گذشته در لیگ دو نتایج خوبی‌گرفته، چند‌ فیلم از بازی این تیم را پیدا کردیم و آنالیز‌ کردیم،‌ تیم بسیار خوب و قابل احترامی‌ هستند هرچند در لیگ دو بازی می‌کنند ولی در چند هفته گذشته نتایج‌شان طوری بوده که امیدوار کننده بوده و روبه جلو می‌آیند.

نویدکیا افزود: یک مقدار در‌ مسائل هجومی مخصوصا سه نفر جلو، شرایط خوبی دارند باید از این موضوع مراقبت کنیم، باید واقعیت را هم قبول کنیم که جام حذفی است و نمی‌توانیم دست‌ کم بگیریم صرفا به این امید‌ که تیم لیگ دو هستند، همچین تیم‌هایی قطعا با انگیزه هزار درصدی جلوی تیم‌هایی مثل سپاهان بازی می‌کنند و این کار را برای تیم‌های لیگ برتری سخت می‌کند.

سرمربی تیم سپاهان بیان داشت: سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم، قطعا به این تیم احترام می‌گذاریم، همین که توانستند صعود کنند و به این مرحله برسند نشان می‌دهد کیفیت خوبی دارند، باید با تمرکز بالا بازی کنیم؛ امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی انجام دهند که هواداران هم لذت ببرند.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان آکادمیک گفت: دوست داریم که به بازیکنان دیگر هم فرصت دهیم ولی نمی‌توانیم ریسک کنیم، ابتدای کار است و باید سعی کنیم با نفرات اصلی‌تر بازی کنیم، در‌ ادامه‌ اگر‌ شرایط به گونه‌ای بود که بتوانیم به بازیکنان جوان‌تر بازی دهیم، این کار را می‌کنیم ولی اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم با نفرات اصلی تا پایان ادامه‌ دهیم.