دکتر صالحی در دیدار با وزیر ورزش گفت: بانوان شهرستان مبارکه در ورزش به‌صورت جدی حضور دارند و چندین ملی‌پوش داریم اما درگیر مشکلاتی هستند که باید به‌صورت ویژه از آن‌ها حمایت کرد.

به گزارش مبارکه نا؛جلسه دکتر صالحی و اعضای فراکسیون زنان با سجادی، وزیر ورزش و معاونان وزارت، روز گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این نشست نمایندگان به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص ورزش بانوان و حوزه‌های انتخابیه پرداختند.

نماینده مردم مبارکه شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: برای پیشگیری از هر معضل اجتماعی باید به ورزش توجه شود، بخشی از مشکلاتی که امروز در حوزه‌های انتخابیه با آن مواجه هستیم در صورت جدی گرفتن و پرداختن به حوزه ورزش رفع و خنثی می‌شود.

دکتر صالحی افزود: علی‌رغم تعداد زیاد ورزشکاران در شهرستان مبارکه اما در هزینه‌های حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و تهیه تجهیزات و پروژه‌های نیمه کار ورزشی مشکل داریم.

وی تأکید کرد: در شهرستانی که روزی قطب ورزشی استان بوده و حتی مسابقات کشوری در آن برگزار می‌شده، برخی از اماکن ورزشی امروز به مخروبه‌ای بلااستفاده تبدیل شده است.

نماینده مبارکه بیان کرد: استان اصفهان و به‌خصوص شهرستان مبارکه تیم‌های ورزشی متعددی دارد که نیازمند لباس، اسپانسر و … هستند که وزارت ورزش باید در این زمینه حمایت جدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان شهرستان مبارکه در ورزش به‌صورت جدی حضور دارند و چندین ملی‌پوش داریم اما درگیر مشکلاتی هستند که باید به‌صورت ویژه از آن‌ها حمایت کرد.

دکتر صالحی اضافه کرد: احداث باغ‌های بانوان یکی از راه‌های توسعه ورزش بانوان است که توسعه این اماکن هم در برنامه های وزارت ورزش باشد.