تجهیز بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه به دستگاه سی‌تی‌اسکن با کمک فولاد مبارکه

تجهیز بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه به دستگاه سی‌تی‌اسکن با کمک فولاد مبارکه
شناسه خبر : 66283 | تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ | پرینت
سعید رئیسی‌زاده رئیس بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه اظهار کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن مولتی‌اسلایس تنها ابزار تشخیص و درمان مبتلایان به ویروس کروناست که با توجه به فرسودگی تنها دستگاه سی‌تی اسکن ۲ اسلایس موجود در بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌اله‌علیه‌وآله)، این بیمارستان نیازمند دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید بود.

به گزارش مبارکه نا؛سعید رئیسی‌زاده رئیس بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه اظهار کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن مولتی‌اسلایس تنها ابزار تشخیص و درمان مبتلایان به ویروس کروناست که با توجه به فرسودگی تنها دستگاه سی‌تی اسکن ۲ اسلایس موجود در بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌اله‌علیه‌وآله)، این بیمارستان نیازمند دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید بود.

وی افزود: دستگاه سی‌تی‌اسکن مولتی‌اسلایس قابلیت تشخیص میزان درگیر شدن ریه مبتلایان به ویروس کرونا را به پزشکان و متخصصان خواهد داد تا نوع درمان براساس تشخیص دستگاه سی‌تی‌اسکن مشخص شود.

رئیس بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: ارزش ریالی دستگاه مذکور، ۲۰۰ میلیارد ریال است که شرکت فولاد مبارکه علاوه بر مساعدت‌های گذشته که به تکمیل تجهیزات درمانی بیماری کرونا و تحویل اکسیژن رایگان به این بیمارستان نموده، در این مرحله نیز با تأمین بخشی از هزینه آن، مسئولیت اجتماعی خود در قبال بهبود شرایط و وضعیت کرونا در کشور را در این بیمارستان به منصه ظهور رسانده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای شرایط مراکز درمانی درمانگر بیماران کرونایی اذعان داشت: بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه یکی از بیمارستان‌های تحت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دارای ۱۱۱ تخت خواب فعال است که نقش مهمی در درمان مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ داشته است.

 

اخبار مرتبط
مدیر عامل شرکت فرآورده های نسوز ایران : افزایش صادرات به کشور های همسایه در جهت سود آوری برای کشور در سال آینده رشد چشمگیری خواهد داشت
تصاویر| تدوام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان مبارکه
تصاویر | حضور پرنشاط مردم شهرستان مبارکه در ساعات اولیه رای دهی
ببینید| اعلام حضور حماسی مردم مبارکه در انتخابات یازدهم اسفندماه
ببینید | دعوت سردار عمومهدی از مردم برای حضور در انتخابات
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در پایگاه خبری مبارکه نا منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.