یک نماینده موافق تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت: رأی بالای نمایندگان به طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان نشان‌دهنده حمایت مجلس شورای اسلامی از این طرح و علاقه نمایندگان برای شفاف‌سازی و به نتیجه رسیدن این امر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، در خصوص طرح تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: اکثریت نمایندگان مجلس با این طرح موافق هستند و این طرح با حدود ۲۰۰ رأی موافق تصویب شد.

وی افزود: رأی بالای نمایندگان به طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان نشان‌دهنده حمایت مجلس شورای اسلامی از این طرح و علاقه نمایندگان برای شفاف‌سازی و به نتیجه رسیدن این امر است.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه طبق اطلاعاتی که حجت‌الاسلام میرزایی به بنده دادند، گزارش هیئت تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان تقریباً آماده است، اظهار کرد: ان‌شاءالله گزارش هیئت تحقیق و تفحص به‌ زودی منتشر و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نقدعلی در پاسخ به این پرسش که علت تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان چیست؟ تصریح کرد: در مجموعه‌ها و هلدینگ‌های عظیم صنعتی در کشور، یک‌ سری سوءمدیریت‌ها و منافع بادآورده که در قالب‌های مختلف به جیب افراد خاصی واریز شده، وجود دارد.