فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت: با ورود پیکر شهید مدافع حرم سید ظاهر هاشمی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به مراسم‌های عزاداری در شهرها و روستاهای مبارکه، مراسم وداع با این شهید برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی با اشاره به برنامه‌های وداع با پیکر شهید سید ظاهر هاشمی اظهار داشت: شهید مدافع حرم سید ظاهر هاشمی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون بوده که حدود 4 سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده و به تازگی تفحص شده است.

وی ادامه داد: پیکر شهید والامقام سید ظاهر هاشمی بعدازظهر روز سه‌شنبه وارد شهرستان مبارکه شده که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با ورود پیکر این شهید به مراسم‌های عزاداری در شهرها و روستاهای مبارکه همچون مجلسی، باغ ملک و کوشکیچه، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید هاشمی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه تصریح کرد: مراسم تشییع شهید سید ظاهر هاشمی صبح روز پنجشنبه ساعت 9 صبح از درب مسجد جامع مبارکه به سمت میدان انقلاب برگزار شده و در نهایت پیکر پاک و مطهر این شهید در زادگاهش گلستان شهدای قهنویه برگزار می‌شود.